تجهیزات آشپزخانه صنعتی املاک مخابرات

تجهیزات آشپزخانه صنعتی املاک مخابرات ایران

تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی املاک مخابرات ایران واقع در تهران ، خیابان مطهری ، بین خیابان سرافراز و کوه نور ، روبروی اداره آموزش و مدیریت بانک ملی ایران که این پروژه در تاریخ اول اسفند سال 1394 به طور کامل با چیدمان وسایل توسط شرکت تجهیزات آشپزخانه آرمان صورت پذیرفت.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

لیست محصولات طراحی و تولید شده شرکت آرمان برای املاک مخابرات ایران :
اجاق گاز چهار شعله فردار
اجاق کباب پز گازی پایه دار یک متری
یخچال کبابی به طول 150 سانتیمتر
میز کار با طول 150 سانتیمتر
اجاق پلوپز سه عدد
چرخ گوشت 32 تسمه ای
سینک به طول 150 سانتیمتر
فریزر رویه میزکار به طول 150 سانتیمتر
دیگ هشت من
دیگ ده من
فر دمکن برنج ده منی
پاتیل خورشت
کابینت دیواری سه عدد با ابعاد 300در60در30 سانتیمتر

تجهیزات کترینگ

تهیه و تجهیز آشپزخانه مهمانسرای شرکت مخابرات به همراه مواردی مانند حمل + تحویل + نصب و راه اندازی تجهیزات آشپزخانه ، مستقر در تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، مهمانسرای ولیعصر می باشد.
تجهیز آشپزخانه مهمانسرای ولی عصر ظرف مدت 15 روز کاری انجام گردید.

چیدمان آشپزخانه

نکات بسیار زیادی هستند که در تجهیز و راه اندازی آشپزخانه صنعتی باید رعایت شوند.
شاید مهم ترین نکته نیز چیدمان صنعتی آشپزخانه است که تاثیر زیادی در کارآیی ، زیبایی و رضایت کارکنان از حضور در آشپزخانه و رفت و آمد در آن دارد.
در بعضی موارد نیز کوچک بودن فضای آشپزخانه ، مسیرهای ورودی و خروجی ، نکات مربوط به بهداشت و سلیقه مدیران ، نیاز به چیدمان حرفه ای تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارند.
بنابراین هیچ قانون و فرمول یکتا و جامعی برای چیدمان تجهیزات آشپزخانه صنعتی وجود ندارد و قبل از جانمایی و چیدمان آشپزخانه شرکت املاک مخابرات ایران ، کارشناسان شرکت آرمان بررسی و طراحی نرم افزاری اولیه ای برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن انجام دادند.

طراحی آشپزخانه

شرکت تجهیزات آشپزخانه آرمان با کارشناسان مجرب بهترین کارشناسی را در ابتدای راه اندازی آشپزخانه صنعتی برای مشتریان صورت خواهد داد و این امر در شروع پروژه ضروری خواهد بود.
چیدمان طبیعی یکی از فعالیت های اشتباه هست ، معمولا اولین راه حلی که برای چیدمان تجهیزات آشپزخانه صنعتی به ذهن صاحبان آشپزخانه های صنعتی می رسد ، همین نوع چیدمان است.
معیار اصلی در این نوع از چیدمان اندازه تجهیزات و دسترسی بهتر سر آشپز به آنها هنگام آشپزی است ، سرآشپزها و کارگران در انتخاب این حالت ، راحتی و کارآیی بیشتری احساس می کنند. در حالی که ممکن است در این روش مسائلی مانند افزایش میزان مصرف انرژی ، کنار هم قرار گرفتن دستگاه های یخساز و پخت و پز پیش بیاید. مشکلاتی نیز ممکن است با بهداشت و شرایط مجوز گرفتن ایجاد شود.
یکی از مثال های معروفی که در این مورد چیدمان طبیعی تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتوان بیان کرد ، سیب زمینی سرخ کرده است. قرار گرفتن فریزر سیب زمینی در کنار سرخ کن سیب زمینی می تواند گزینه ای ایده آل برای این سفارش پرطرفدار باشد. اما از نظر انرژی ضرر زیادی به دستگاه یخساز خواهد زد لذا ما برای چیدمان لوازم آشپزخانه شرکت مدیریت املاک مخابرات نکات مهم را در جانمایی با کارشناسی اعمال نموده ایم.

طراحی داخلی آشپزخانه

چیدمان بر مبنا بلوک ها نیز برای تجهیزات آشپزخانه مناسب است و شرکت آرمان در تمامی پروژه ها ، جانمایی بر اساس بلوک ها را از نکات مهم شمرده و اعمال خواهد نمود.
به دلیل این که غذایی که در رستوران ها سرو می‌شود ، شامل بخش های متفاوتی می‌شود ، بلوک های مختلفی نیز برای پخت آن نیاز است.
به عنوان مثالی از چیدمان تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، بلوک پخت برنج که اجاق پلوپز و دم کن برنج در آن قرار دارد ، می‌تواند در محلی کاملا مجزا از بلوک پخت خورش و سوپ قرار بگیرد. بلوک پخت کباب ها نیز که دستگاه کباب پز در آن قرارد دارد می‌تواند در جایی نزدیک تر به هود و وسایل تهویه هوا قرار بگیرند تا میزان آلودگی در آشپزخانه به کمترین حد ممکن برسد.

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

اگر چه تجهیزات پخت ، بنیان اصلی یک آشپزخانه را تشکیل می‌دهند ، اما نحوه چیدمان صحیح و محل قرارگیری تجهیزات پخت اساسا نقش مهمتری در سرعت عمل و عدم تداخل بین پرسنل ایفا می کند.

در بعضی موارد بهتر است به کیفیت بیشتر از هزینه توجه نماییم. هیچ کس هنگام خرید ، هزینه تعمیر و نگهداری را حساب نمی‌کند ، در صورتی که خدمات پس از فروش ، گارانتی و کیفیت تجهیزات آشپزخانه ، تاثیر زیادی در فعالیت بلند مدت آن خواهد داشت.
شرکت آرمان ، تجهیزات آشپزخانه صنعتی شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران را با بهترین کیفیت + یک سال گارانتی و با ده سال خدمات پس از فروش به ایشان ارائه نموده است.

رستوران های تجهیز شده مشابه در لینک های زیر:
تجهیز آشپزخانه صنعتی فردیس کرج-تجهیزات رستوران و کترینگ آرمان
تجهیزات رستوران و فست فود گل سرخ سنندج-تجهیزات رستوران و فست فود ارمان
تجهیز رستوران شبزدگان-تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان
تجهیز رستوران کدبانو اکباتان تهران-تجهیزات رستوران ارمان
برای سفارش این محصول با شماره تلفن های ذیل  تماس حاصل فرمایید
شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

 

10 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *