دستگاه کباب ترکی استیل سه سیخ بزرگ

دستگاه کباب ترکی سه سیخ بزرگ

دستگاه کباب ترکی استیل سه سیخ بزرگ1

دستگاه کباب ترکی ترکی سه سیخ بزرگ که با ابعاد :

طول 290 سانتی متر

عرض 105 سانتی متر

ارتفاع 215 سانتی متر

طراحی و ساخته شده است.

ورق رویه 5 میل استیل

ورق بدنه و هود 8 دهم استیل

شیشه 10 میل سکوریت

موتور و گیربکس کره ای

چرخ ها ظرفیت حمل 800 کیلو گرم

این دستگاه با ظرفیت هر سیخ 100 کیلو گرم گوشت و وزن تقریبی دستگاه 350 کیلو گرم یکی از تجهیزات فست فود بزرگ و سنگین محسوب می شود.

حتما می پرسید ساخت دستگاه کباب ترکی با این ابعاد بزرگ و وزن زیاد چه فاید ه ای دارد؟

این مدل دستگاه کباب ترکی سه سیخ بزرگ طراحی شده اند برای فست فود هایی که در ورودی مغازه خود را برای مشتریان کباب ترکی سرو می کنند و به اصطلاح پاخور بالایی دارند به همین دلیل طراحی رویه ، شعله و سیخ ها طوری می باشد که از پشت شیشه دستگاه کاملا قابل رویت و دید مشتریان باشد.

مزیت استفاده از دستگاه به این بزرگی چیست؟

استفاده از دستگاهی با این حجم می تواند برای صاحب فست فود مزیت های متعددی داشته باشد:

دستگاه دارای طول زیادی است که می تواند با 2 یا حتی 3 آشپز در کنار هم در ساعات شلوغی و حجوم مشتریان به راحتی جوابگوی آنها باشد.

وزن کبابی که روی هرسیخ می تواند برود حدود 100 کیلو یا حتی کمی بیشتر است که برای رستوران ها و فست فود های شلوغ که پاخور بالایی دارند بسیار کاربردی است و دیگر نیاز به تعویض سیخ ها در فاصله زمانی کوتاه نیست.

قیمت،خدمات،گارانتی و…

امروز که ما در حال نگارش این پست هستیم 8 مهر نود و هفت در بازار ارز تلاطم زیادی وجود دارد و هیچ صنعتگری نمی تواند قیمت ثابتی برای محصولات خود داشته باشد.

ما در شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان سعی داریم تا فقط مابه التفاوت قیمت اجناس خریداری شده برای ساخت دستگاه کباب ترکی را برای افزایش قیمت در نظر بگیریم تا انصاف رعایت شود و به قول قدیمی ها نه سیخ بسوزد و نه کباب.

و اما در مورد خدمات و گارانتی: شرکت آرمان طی این چند سال ثابت کرده که به قول خود در  قرارداد در هر شرایطی پایبند است و برای جلب رضایت مشتری نهایت تلاش خود را به کاربرده ایم.

که در این مورد عزیزان می توانند با مراجعه به مکان هایی که توسط شرکت تجهیزات فست فود و رستوران آرمان تجهیز شده است و از اشخاصی که با این شرکت همکاری داشته اند جویای خدمات پس از فروش ما باشند.

در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید با شماره های ذیل تماس بگیرید:

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *