همه چیز در مورد کترینگ

همه چیز در مورد کترینگ

این روزها کترینگ‌ها و رستوران‌ها عضو و جز اصلی از زندگی مدرن و اجتماعی هستند. بسیاری از ما روزانه و در طی هفته، از این فضاها بسیار استفاده می‌کنیم. به همین دلیل ممکن است افراد بسیاری به سمت و سوی راه اندازی کترینگ و رستوران‌ بیرون بر پیش بروند. داشتن اطلاعات دقیق و کامل درباره این موارد بسیار لازم و ضروری است. اطلاعاتی که سبب می‌شود بتوان با استفاده از آن، همه چیز در مورد کترینگ را دانست و راه اندازی رستوران را به بهترین شکل ممکن به پیش برد.

همین موضوع سبب شد تا در این مقاله  به این موضوع بپردازیم. در ادامه به اطلاعاتی درباره راه اندازی رستوران می‌پردازیم و همه چیز در مورد کترینگ را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. امید است ما را در ادامه همراهی کنید و بتوانید از این اطلاعات بیان شده در مقاله نهایت استفاده را ببرید.

همه چیز در مورد کترینگ
همه چیز در مورد کترینگ و مراحل راه اندازی آن

اگر به دنبال راه اندازی کترینگ و رستوران هستید، مراحلی وجود دارند که باید آن‌ها را طی کنید. این مراحل به طور کلی در بین تمامی انواع کترینگ و رستوران مشترک هستند. البته ممکن است که در برخی از موارد این مراحل کمی متفاوت و متغیر شود. در این بخش قرار است تا مراحلی که برای راه اندازی بین  انواع کترینگ و رستوران لازم هستند را برای شما بیان کنیم. در ادامه می‌توانید این مراحل را مشاهده کنید.

 

تعیین نوع کترینگ و رستوران

اولین مرحله از راه اندازی رستوران و کترینگ، انتخاب نوع آن است. کترینگ‌ها فضاهایی که با آن‌ها در ارتباط هستند، ممکن است تفاوت‌هایی را داشته باشند. نوع پخت غذا و سبک آن ممکن است متفاوت باشد. انتخاب بین غذای کلاسیک یا فست ‌فود یکی از این موارد است. به همین دلیل لازم است در ابتدا این را برای راه اندازی کترینگ خود مشخص کنید. این اولین مرحله از دانستن همه چیز در مورد کترینگ است.

انتخاب نام کترینگ و رستوران

در مرحله بعدی لازم است تا نامی برای کترینگ انتخاب شود. انتخاب نام در برندینگ یک رستوران و کترینگ بسیار موثر است. نام مناسب سبب می‌شود تا افراد رغبت بیشتری به همکاری با رستوران و کترینگ مورد نظر داشته باشند. در واقع نام یک رستوران و کترینگ، حاوی پیامی برای مخاطب است و قرار است خود را به مشتریان معرفی کند.

سنجش هزینه‌های کترینگ و بیرون بر

برای هرکار و فعالیتی، سنجش و داشتن پیش زمینه لازم برای هزینه‌های سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد. پس از آن که نوع رستوران و کترینگ مشخص شد، تا حدودی می‌توان این هزینه‌ها را تخمین زد. تخمین این هزینه‌ها کمک می‌کند تا برنامه ریزی مناسبی برای مسیر پیش رو صورت گیرد. به این ترتیب می‌توان در صورت نیاز از وام استفاده کرد و به دنبال گرفتن آن بود. ضمنا در برنامه ریزی در این مرحله، با استفاده از برآورد هزینه‌ها می‌توان برای خرید یا کرایه گرفتن بسیاری زا وسایل نیز برنامه ریزی لازم را داشت.

برآورد هزینه‌های لازم برای کترینگ

در این مورد می توانید روی مشاوره ما حساب ویژه باز کنید.کافی است با شماره های ما در پایین این پست تماس بگیرید.

تجهیزات لازم برای کترینگ

در مرحله بعدی کسب اطلاعات برای همه چیز درباره کترینگ، لازم است تا برای تجهیزات لازم نیز فکری کرد. همان‌طور که در مرحله قبل گفتیم، پس از برنامه ریزی مالی و برآورد هزینه‌ها، با توجه به برنامه ریزی ریخته شده، لازم است تا به فکر تهیه تجهیزات صنعتی برای کترینگ مورد نظر خود بود. تجهیزاتی چون اجاق گار، هود، سینک، دمکن‌ برنج و بسیاری موراد دیگر را لازم است تا خریداری کرد.

انتخاب فضا و مکان مناسب برای کترینگ

در مرحله پنجم لازم است تا فضای مناسبی برای کترینگ انتخاب شود. انتخاب مکان مناسبی که رفت و آمد بسیاری داشته باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. این موضوع سبب می‌شود تا کترینگ رونق بیشتری بگیرد. به همین دلیل لازم است نوع کترینگ انتخاب شده و مکان و فضای راه اندازی آن با یکدیگر متناسب باشند.

تجهیز کترینگ رستوران مادر جون
طراحی دکوراسیون و منوی رستوران و کترینگ

در مرحله بعدی لازم است تا فضای داخلی محیط را طراحی کرد. با استفاده از این موضوع مخاطبان بسیاری را به محیط جذب می‌کنیم. لازم است تا محیط با توجه به مخاطبی که داریم، طراحی شود تا افراد نسبت به آن جذب شوند. ضمنا طراحی منو نیز یکی از مهم‌ترین موارد در این مرحله است که پس از برآورد هزینه‌ها قابل اجراست.

استخدام نیروی تهیه غذا و دلیوری

در مرحله هفتم استخدام نیرو یکی از مهم‌ترین مراحل است که می‌تواند کیفیت کار شما را تعیین کند. نیروهایی که قرار است تا غذا را تهیه کنند، اثر مستقیمی بر روی کیفیت غذا دارند. به همین دلیل استخدام نیروی حرفه‌ای و متخصص اهمیت بسیاری دارد. ضمنا دلیوری نیز از دیگر مراحل مهم است که برای استخدام نیروی آن باید از افراد سریع و حرفه‌ای بهره برد. این موضوع سبب می‌شود تا غذایی باکیفیت و گرم به دست مشتری برسد و رضایت مشتری بسیار بیشتر شود.

 

دریافت مجوزهای کسب و بهداشت

در این مرحله با مراجعه به اتحادیه مربوطه در هر شهر یا استان می توانید پیگیر مجوزهای لازم برای تاسیس یک کترینگ (کسب و بهداشت) باشید.

بازاریابی برای کترینگ

در مرحله آخر و پس از دانستن همه چیز در مورد کترینگ و راه اندازی آن، لازم است تا بازاریابی و مشتری یابی خوبی را برای کترینگ خود تدارک ببینید. شما هرچقدر هم کترینگ و رستوران قدری را داشته باشید، در صورتی که نتوانید بازاریابی خوبی را داشته باشید، ممکن است ضربه بخورید. به همین دلیل لازم است تا این موضوع را جدی بگیرید تا بتوانید در بازار به کترینگی قدر تبدیل شوید و مخاطبان بسیاری را داشته باشید.

استفاده از راهکارهای مناسب برای بازاریابی کترینگ

خلاصه نکات پایانی

در این مقاله به بررسی همه چیز در مورد کترینگ پرداختیم و تمامی مراحل لازم برای راه اندازی یک کترینگ را مورد بحث قرار دادیم. این مراحل را معرفی کردیم و درباره جزییات آن به صحبت نشستیم. اگر به دنبال راه اندازی کترینگ یا رستوران هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید نکاتی را درباره این موضوع کسب کنید. پس از آن نیز می‌توانید با استفاده از به کار بردن این نکات، به نتایج دلخواه خود برسید. امید است این مقاله کارایی لازم را برای شما داشته باشد و بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.در صورتیکه نیاز به مشاوره داشتید با ما تماس بگیرید:

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *