اجاق پلوپز سه ردیفه کوره دار

اجاق پلوپز سه ردیفه کوره دار

اجاق پلوپز سه ردیفه کوره دار

جهت استفاده در آشپزخانه خانگی و صنعتی برای طبخ و پخت پلو قابل استفاده در محیط های باز و بسته ساخته شده از مواد مرغوب دارای بدنه استنلس استیل تقویت شده با پروفیل به اصطلاح بدنه پروفیلی با رویه چدنی ضخیم و مقاوم دارای یک یا دو یا سه یا چهار ردیف شعله چدنی.

انتخاب به سلیقه مشتری مجهز به یک یا دو یا سه یا چهار عدد شیر گاز صنعتی انتخاب به سلیقه مشتری در رنگهای الکترواستاتیک و چکشی با شیرهای برنجی قطع و وصل گاز و کلیه قطعات و لوازم استاندارد پایه ها از ورق استیل کوره ای ، جنس پایه محکم و تحمل وزن تا یک تن را دارد.

اجاق پلو پز زمینی استیل با رویه چدن نشکن و کوره دار در 2 مدل استیل و پروفیل آهن کاملا صنعتی و مستحکم اجاق گازهای پروفیلی یا پلوپزها در سایزها ومدل های متفاوت وجود دارد . این اجاقها از جنس پروفیل، ورق آهن، یا استیل می باشند. همچنین این اجاقها در نوعهای کوره دار یا ساده می باشند.

دسته بندی اجاقها شامل اجاق های تک شعله + اجاق های دوشعله کوچک و متوسط و بزرگ + اجاق های سه شعله کوچک و متوسط و بزرگ + اجاق چهارشعله + اجاق دوشعله کوره دار + اجاق سه شعله کوره دار کوچک و متوسط و بزرگ + اجاق چهار شعله کوره دار.

اجاق پلوپز در اندازه های مختلفی ساخته می شود که ابعاد استاندارد نظیر :

اجاق پلو پز دو ردیفه کوچک با ابعاد 40در40 سانتی متر اجاق پلو پز دو ردیفه متوسط با ابعاد 58در58 سانتی متر اجاق پلو پز دو ردیفه بزرگ با ابعاد 60در60 سانتی متر اجاق سه ردیفه با ابعاد 60در60 سانتی متر اجاق سه ردیفه با ابعاد 70در70 سانتی متر اجاق سه ردیفه با ابعاد 85در85 سانتی متر با کوره آهن و چدن نیز قابلیت ساخت دارند اجاق های پلوپزی در سایزهای متنوع به صورت عمده و خرده با نحوه ساخت و طراحی سفارشی به فروش می رسد.

اجاق پلو پز در دو مدل ساده و کوره دار مدل ساده در انواع 3،2 و 4 شعله مدل کوره دار در انواع 3 و 4 شعله دارای بدنه استيل و لعاب مجهز به شيرهای سوزنی مخصوص گاز شعله و رويه از جنس چدن ضخيم.

یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

در صورت نیاز با کارشناسان ما در شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان تماس بگیرید:

8 Responses

  1. مرتضی پورساربانی

    سلام قیمت اجاق پلو پز دو ردیفه و سه ردیفه
    بدون کوره و با کوره رو میخواستم
    قیمت عمده لطفا

  2. لیلا

    سلام . لطفا قیمت سه شعله کوره دار رو بفرمایید و اینکه آیا با گاز شهری هم قابل استفاده هست یا فقط با کپسول کار میکنه؟ ممنون از توجه تون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *