انواع فر پیتزا

انواع فر پیتزا

امروز قصد داریم نکاتی مهم در مورد خرید فر پیتزا بیان کنیم و همچنین بخشی از نوشته ها و پست هایی که تا امروز در مورد انواع فر پیتزا روی سایت قرار گرفته را از طریق قرار دادن لینک مربوطه مرور کنیم . البته تلاش می کنیم که مطالب را به روز و کامل تر از قبل ارائه نماییم تا عزیزانی که قصد خرید فر پیتزا دارند را تا حد توان راهنمایی نماییم.

اگر نوشته های ما را دنبال کرده باشید حتما می دانید که در آخرین نوشته کیفیت پخت در مدل های مختلف فر پیتزا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که هر آشپز با توجه به نوع و سبک کار خود فر پیتزای آشپزخانه رستوران را تهیه می کند.

فر پیتزا صندوقی 24 بشقاب

امروز می خواهیم در مورد انتخاب برند فر پیتزا و نکاتی که پیرامون آن وجود دارد با شما صحبت کنیم:

انتخاب فر پیتزا

انتخاب برند یک فر پیتزا یکی از دغدغه هایی است که برای راه اندازی آشپزخانه صنعتی بیشتر افراد با آن روبرو  می شوند و دلیل اصلی این چالش عدم آشنایی آنها با نحوه کارکرد و بازدهی هر کدام از مدل های فر پیتزا  می باشد.

فر پیتزا ریلی

فر پیتزا در مدل های مختلفی طراحی شده که بعضی از این مدل ها مانند فر گردان که شبیه تنور نانوایی گردان(مانند تنور سنگک ماشینی) طراحی شده بازدهی و بازخورد مناسبی نداشته و از مدل های موفق و پرفروش می توانیم به:

فر پیتزا ریلی

فر پیتزا صندوقی 

تنور پیتزا

اشاره کنیم و همگی می دانیم فر پیتزا با این مدل ها با اسامی و برندهای زیادی در بازار موجود است و برای اینکه یک فر پیتزا با کیفیت خریداری کنیم باید چند نکته اساسی را مد نظر قرار دهیم:

نکته اول: کیفیت پخت و بازدهی فر پیتزا ، اولین و مهم ترین نکته در خرید یک فر پیتزا همین مورد است . فر پیتزایی که کیفیت پخت قابل قبولی دارد پس حتما از متریال با کیفتی در ساخت آن استفاده شده و اصول مهندسی در ساخت دستگاه رعایت شده است.

برای اینکه کیفیت پخت یک فر پیتزا را مشاهده کنیم کافیست به نتیجه کار دقت کنیم اگر پیتزای پخته شده خوش طعم و همه جای پیتزا پخته شده بود در نتیجه فر پیتزای مورد نطر ما کیفیت مناسبی دارد در غیر اینصورت باید در تصمیم خود برای خرید آن تجدید نظر کنیم.

فر پیتزا ایتالیایی

نکته دوم:یکی از موارد مهم در خرید فر پیتزا  مصرف بهینه و در عین حال کارایی مناسب یک دستگاه است ، دستگاهی که مصرف مناسب انرژی داشته باشد در نتیجه ساختار مناسبی داشته و اصول ساخت حرفه ای و مهندسی در این دستگاه رعایت شده است.

گردش مناسب گرما به شکل یکنواخت در همه جای فر پیتزا و پرت گرمای پایین و مصرف پایین برق در فر ریلی پیتزا می تواند به ما در تصمیم گیری برای خرید یک فر پیتزا با کیفیت کمک کند.

 

نکته سوم:در دسترس بودن خدمات پس از فروش و ابزار و یراق و متعلقات  فر پیتزا  در هر نقطه از کشورو همچنین قیمت مناسب این خدمات و متعلقات نکته بسیار مهمی است، تماس های زیادی داشته ایم از عزیزانی که در بعضی موارد حتی با وجود خرید از یک برند معتبر به دلیل بعد مسافت خدمات پس از فروش مناسبی دریافت نکرده و یا از هزینه بسیار بالای این خدمات شکایت داشته اند .

در هنگام خرید یک دستگاه فر پیتزا پرسش و تحقیق در مورد نحوه ارائه خدمات پس از فروش را در اولویت تصمیم گیری خود قرار دهید.

نکته چهارم: متناسب بودن قیمت و کیفیت فر پیتزا ، هر چقدر کیفیت دستگاه بالاتر باشد متناسب با کیفیت قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت ولی این افزایش باید کاملا منطقی و معقول باشد.

سخن آخر

در این نوشته سعی کردیم شما عزیزان را در خرید یک فر پیتزای با کیفیت راهنمایی کنیم و همچنین لینک نوشته های قبلی را مابین نوشته قرار دادیم تا مروری از نوشته های قبلی هم داشته باشیم،امیدورایم که این پست برای شما مفید بوده باشد.

اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتید با ما تماس بگیرید .

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *