تاپینگ پیتزا سفارشی

تاپینگ پیتزا سفارشی دارای میز کار + یخچال صنعتی خوابیده + ظروف مواد پیتزا و ساندویچ می باشد که باید فشار سرما به ظرف ها هم برای حفظ و نگهداری مواد اولیه رسانده شود.

تاپینگ پیتزا سفارشی

دستگاه تاپینگ نوعی یخچال و میزکار است که علاوه بر نگهداری مواد اولیه داخل یخچال و ظروف روی دستگاه ، این امکان وجود دارد تا از درون ظروف مواد اولیه پیتزا و ساندویچ را مانند کاهو ، کلم ، گوجه ، کالباس ، پنیر ، قارچ ، فلفل دلمه ای ، گوشت ، سوسیس برداشته و روی میزکار جلوی دستگاه پیتزا و ساندویچ را به راحتی برای طبخ آماده نمود
تاپینگ پیتزا با ورق استنلس استیل و شاسی کشی با پروفیل آهن سنگین بوده و طول آن به درخواست خریدار و متناسب با فضای شما برای تاپینگ پیتزا قابل تغییر می باشد.
تاپینگ پیتزا تمام استیل استاندارد با ورق استنلس استیل
در صورت درخواست ، یخچال دستگاه قابل تبدیل به فریزر می باشد.
ساخته شده با انواع ورق های استیل ۳۰۴ و ۴۳۰ با بهترین نوع پرداخت و جوشکاری و استفاده از کمپرسورهای با کیفیت می تواند بهترین بازدهی سرما را فراهم آورد تاپینگ پیتزا با دو نوع کاربرد یخچال و فریزر و همچنین در اندازه های مختلف بنا به نیاز پروژه قابل طراحی و ساخت می باشد.
عایق فشرده و درب های مگنتی به همراه دستگیره + موتور درجه دار (ترمومتر دار)و قابل تنظیم

تاپینگ پیتزا سفارشی

تاپینگ پیتزا  سفارشی- فروشگاه صنایع استیل آشپزخانه فست فود
در ابعاد سفارشی و با درهای کشویی تمام استیل
تاپینگ پیتزا تاپینگ پیتزا چیست تاپینگ پیتزا دست دوم تاپینگ پیتزا ایرانی قیمت تاپینگ پیتزا خرید تاپینگ پیتزا فروش تاپینگ پیتزا یخچال تاپینگ پیتزا

سفارش تاپینگ پیتزا 2014

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *