خط تاپینگ و فریزرروی میز کاری

خط تاپینگ و فریزرروی میز کاری

خط تاپینگ و فریزرروی میز کاری با دو طبقه رف و شیشه :در بعضی رستوران ویا فست فودها ماخط تاپینگ و فریزر روی میز کاری با دو طبقه رف و شیشه جلوی مشتری قرار می دهیم .

که این خط عمدتا متشکل از وسایل پخت و تاپینگ پیتزا و ساندویچ می باشد که در این مورد ما تاپینگ پیتزا و ساندویچ و فریزر رویه میزکار را درکنار یکدیگر قرار دادیم .

که هردو دستگاه با دوطبقه رف و شیشه طراحی شده و در جلوی آشپزخانه و در مقابل مشتری قرار می گیرد.

در این سیستم ما داخل آشپزخانه را می بینیم و در جریان پخت غذا قرار می گیریم.

البته کانتر صندوقدار در کنار این خط قرا می گیرد و به اینصورت مشتری پس از پرداخت مبلغ به صندوقدار از پیشخوان این خط تاپینگ پیتزا و فریزر رویه میز کار سفارش خود را تحویل می گیرد.

تاپینگ ساخت شرکت آرمان  به صورت خم کاری و پرداخت سطح بالا و با رف و شیشه دوطبقه که دارای تعدادی لگن برای مخلفات پیتزا یا ساندویچ  به همراه میزکار و زیر یخچال یا زیر فریزر طراحی و تولید می گردد.

موتور دستگاه تاپینگ دارای طول عمر بالا با گارانتی  بوده و از بهترین موتورهای بازار مانند موتور  سکاپ آلمان  به سفارش شما (به انتخاب مشتری)استفاده می گردد.

یکی از ویژگی های خاص این دستگاه زیبایی و چشم نوازی آن در مقابل مشتری میباشد.

فریزر روی میز کار

خط تاپینگ و فریزرروی میز کاری

فریزر رویه میز کاری  دارای دو درب به همراه روی میز کار مناسب برای آشپزخانه های صنعتی در ابعاد مختلف.

طول×عرض×ارتفاع (سانتی متر).
ابعاد : ۱۹۰در۸۰در۹۰ سانتیمتر.

و۱۵۰در۸۰در۹۰ سانتیمتر.

و۱۲۰در۸۰در۹۰ سانتی متر.

معمولا فریزر با رویه میز کار با ابعاد بالا ساخته میشود ولی با توجه به فضای موجود در آشپزخانه صنعتی میتوانیم درابعاد سفارشی نیز این محصول را تولید کنیم.

البته در این کار ما دو طبقه رف و شیشه به این کار اضافه کردیم که هم چشم نوازتر و هم کاربردی تر از مدل های معمولی می باشد.

 

خط تاپینگ و فریزرروی میز کاری

 

خط تاپینگ و فریزر روی میز کاری با دو طبقه رف و شیشه در یک فست فود تازه تاسیس در کلارآباد مازندران قرار دارند که تجهیز این فست فود توسط شرکت آرمان انجام شده و اطلاعات و عکس های کاملتر را در پست های بعدی قرار خواهیم داد…

برای سفارش ساخت این محصول با شماره تلفن های ذیل تماس بگیرید 

 

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

12 Responses

  1. علی

    با سلام
    لطفا لیست وقیمت تجهیزات مورد نیاز برای پیتزا و ساندویج و مرغ سوخاری برای استارت کار در حد متوسط( نه در ابعاد یک پیتزافروشی بزرگ) رو برام بفرستین.البته تجهیزات از کیفیت خوبی برخوردار باشن تا محصول نهایی با کیفیت تری بده.
    با تشکر

  2. حسین

    با سلام قیمت انواع فر ساندویچ و تاپینگ سرخ کن سیب زمینی سرخ کن مرغ و کلا راه اندازی فست و فود متوسط به بالا رو میخواستم با تشکر

  3. حسین

    با سلام قیمت انواع فر ساندویچ و تاپینگ سرخ کن سیب زمینی سرخ کن مرغ و کلا راه اندازی فست و فود متوسط به بالا رو میخواستم

  4. حسین

    با سلام قیمت وسایل مورد نیاز برای راه اندازی فست و فود متوسط به بالا رو می خواستم با تشکر

  5. علیرضا ملکی

    باسلام لیست قیمت های تجهیزات فست فود و کافی شاپ رو میخواستم
    مچکرم

  6. تاپینگ پیتزا تمام استیل نما نورمخفی - تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان02166816854

    […] از تاپینگ پیتزا برای نگهداری و اماده نگاه داشتن مواد اولیه و تاپ کردن پیتزا به صورت کاملا بهداشتی استفاده می شود. تاپینگ پیتزا با ورق استنلس استیل و شاسی کشی با پروفیل بوده و طول ان به درخواست خریدار و متناسب با فضای شما برای تاپینگ پیتزا قابل تغیر می باشد تاپینگ پیتزا قابل استفاده برای فست فودها با استفاده از بهترین مواد و لوازم دارای کیفیت عالی تاپینگ پیتزا یخچال دار پیتزا قابل استفاده برای فست فودها در اندازه های مختلف با تعداد کاسه های متفاوت لگن های بن ماری و اندازه به سفارش مشتری متغیر می باشد […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *