ساخت انواع تنور پیتزا

ساخت انواع تنور پیتزا

اگر به فکر نصب یک تنور در رستوران و یا ویلای خود هستید و آگاهی کمی در این زمینه داریداین نوشته را تا انتها دنبال نمایید.

تنور پیتزا را می توانیم بهترین انتخاب برای پخت پیتزای با کیفیت بدانیم.

اگر می خواهید دلیل این کیفیت را بدانید ساخت انواع تنور پیتزا را تا انتها دنبال کنید.

 

انواع تنور پیتزا

این تنور در دو نوع ثابت و گردان ساخته می شود.در نوع ثابت با استفاده از یک پاروی بلند پیتزا یا غذای مورد نظر را داخل تنور گذاشته و از داخل آن خارج می کنیم ولی در مدل گردان مانند تنور نانوایی (سنگک ماشینی) صفحه زیر در حال چرخش است و دسترسی به غذا یا نان پخته شده آسان تر است.

برای انتخاب نوع تنور باید بر اساس نیاز و با مشاوره آشپز می توانیم انتخاب بهتری داشته باشیم.

در صورتیکه انتخاب شما  نوع ثابت باشد می توانید یکی از دو مدل گازی و هیزمی را سفارش دهید ، ودر مدل گازی می توان از قابلیت تنظیم دما برای مدیریت زمان و برنامه ریزی دقیق تر در پخت استفاده نمود.

محل استفاده

از این تنور فست فودها و رستوران ها و ویلاهای شخصی استفاده می شود،برای نصب و قرارگیری این تنور فضایی دایره ای با قطر 150 سانتی متر نیاز داریم.همچنین برای خروج گرما حتما باید زیر هود و یا در فضایی که امکان فرار گرما وجود دارد تنور را قرار دهیم.

انواع تنور پیتزا

مزایای تنور پیتزا

قابلیت تنظیم دما در مدل گازی:با استفاده از یک درجه دیجیتال یا آنالوگ می توانیم دمای داخل تنور را تنطیم و به دمای دلخواه برسانیم.این ویژگی برای پخت غذاهایی که باید در زمان های طولانی تر و با درجه معینی طبخ گردد بسیار مفید است.

پخش یکسان گرما داخل تنور: طراحی این تنور به صورت گرد و گنبدی است و به همین جهت پخش گرما در همه جای تنور یکسان خواهد بود،شکل گنبد در چرخش گرما داخل تنور بسیار موثر است و در ساخت فر جی جی اف که از بهترین فرهای پیتزا در دنیا می باشد نیز از این ویژگی استفاده شده است. این ویژگی در پخت پیتزا بسیار موثر است و به همین دلیل در ابتدای مطلب این تنور را بهترین گزینه برای پخت پیتزا معرفی نمودیم.

فضای زیاد داخل تنور:اگر بخواهیم پیتزا با قطر 23 داخل این تنور قرار دهیم 26 عدد همزمان داخل تنور جای داده می شود به همین جهت در ساعات شلوغ کاری مشکلی برای تحویل به موقع غذا به مشتری نخواهیم داشت.

زمان پخت کم:یک پیتزا به صورت متوسط طی مدت 5 دقیقه در این تنور پخته می شود و حتی اگر از تمام ظرفیت تنور استفاده کنیم افت دمای هوای داغ بسیار کمتر از فر ریلی یا حتی فر صندوقی می باشد.

مشخصات فنی تنور پیتزا:

دارای کلاهک عایق بندی شده پنج جدار

بدنه بیرونی از آجر یا سرامیک نسوز

دارای آجر طرح ایتالیایی داخل تنور

قابلیت نصب شعله کوره ای و شیر قطع کن دار و مشعل طرح ایتالیایی در نوع گازی

قابلیت نصب دمپر برای تنظیم ورود و خروج هوا

جنس کف تنور در مدل گردان از چدن

شاسی از فولاد

قابلیت هماهنگی با دکوراسیون و دیزاین محل قرارگیری تنور

اگر برای خرید تنور پیتزا نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *