دستگاه ذرت مکزیکی تمام استیل

  1. دستگاه ذرت مکزیکی تمام استیل

با فرارسیدن پاییز و سرد شدن هوا استقبال مردم از خوراکی های گرم بیشتر می شود،یکی از این موارد که بسیار پر طرفدار نیز هست ذرت مکزیکی است که کمتر کسی را می توان یافت که به این خوراکی خوشمزه علاقه نداشته باشد، به همین جهت و با توجه به ماهیت کار شرکت تجهیزات آشپزخانه آرمان فروش دستگاه ذرت مکزیکی تمام استیل افزایش پیدا می کند و سفارش های بیشتری دریافت می کنیم.

دستگاه ذرت مکزیکی تمام استیل

با توجه به نیاز مشتریان گرامی شرکت آرمان این دستگاه را با چند طرح مختلف به مشتریان عزیز ارائه می نماید:

اگر به قسمت دسته بندی سایت مراجعه نمایید و از دسته بندی بخش ذرت مکزیکی را انتخاب کنید با طرح هایی که قبلا ارائه شده آشنا خواهید شد که در سه مدل ستاره دار و mexico mais و شیشه خم طراحی و تولید شده اند ، طرح mexico mais در ابتدا به سفارش یکی از مشتریان شرکت برای خارج کشور ساخته شد و پس از آن برای مشتریان داخلی نیز تولید و ارائه گردید ، و طرح ستاره دار نیز ابتکار یکی از دوستان همکار بود که به صورت مشترک روی فروش آن کار می شد.

و طرح شیشه خم برای تنوع بیشتر و با دو عدد بن ماری تولید و به مشتریان عزیز ارائه گردید.

دستگاه درت مکزیکی تمام استیل

و اما این مدل که با طراحی نمایی متفاوت و با نوشته فارسی تولید و به مشتریان گرامی ارائه می گردد، این طرح بااندکی تفاوت با طرح های اول و دوم و برای تنوع بخشیدن به این دستگاه تولید شده است.

ابعاد دستگاه

طول دستگاه : 80 سانتی متر

عرض دستگاه : 65 سانتی متر

ارتفاع دستگاه : 120 سانتی متر

 این دستگاه داری رف و پیشخوان استیل و شیشه سکوریت و یک عدد بن ماری 1/3 می باشد.

دستگاه ذرت مکزیکی تمام استیل

جنس دیگ ذرت از استیل 304(نگیر) و قابل استفاده با برق و گاز

جنس استیل بدنه به سفارش مشتری 430(بگیر) و یا 304 (نگیر)

اسکلت از پروفیل 2×2

جنس چرخ ها از پلاستیک فشرده و کم صدا

طرز تهیه ذرت مکزیکی بخارپز

اگر ذرت تازه دارید و به شکل بلال خام است، ابتدا دانه‌های آن را جدا کنید. یک روش راحت این است که بلال را از وسط نصف کرده و با دست دونه دونه از آن جدا کنید. اگر هم زمان کافی ندارید می‌توانید از کنسرو استفاده کنید. قارچ‌ها را به صورت نگینی نسبتا درشت ببرید و کنار بگذارید.

مواد را کاملا بخارپز کنید  برای بخارپز کردن می‌توانید از دستگاه بخارپز استفاده کنید یا اگر دستگاه مخصوص ندارید، از آبکش فلزی استفاده کنید. کف قابلمه را آب بریزید و روی شعله قرار دهید و بعد آبکش فلزی پایه‌دار را در قابلمه قرار دهید و ذرت و قارچ را در آن بریزید. در قابلمه را ببندید و بگذارید تا مواد با بخار بپزد.

برای اینکه طعم ذرت بهتر شود، کمی کره آب شده به آن بزنید و با ادویه‌ها و  سپس سس مایونز را به آن اضافه کنید و در آخر پنیر پیتزای رنده شده را روی آن بریزید تا وقتی هنوز داغ است پنیر با حرارت آب شود.

سخن آخر

هدف شرکت آرمان تنوع بخشیدن و افزایش کیفیت در ساخت و قیمت گذاری مناسب برای تولیدات و اجناس شرکت است که همه این موارد برای جلب رضایت مشتریان به نحو احسن انجام می شود،کسانی که از ما خرید داشته اند از این موارد آگاهی دارند و تقریبا اکثر مشتریان ما پس از خرید اول در صورت نیاز به دستگاه های مختلف از ما خرید داشته اند و یا ما را به دوستان خود معرفی نموده اند، شرکت تجهیزات آشپزخانه آرمان به این اعتماد مفتخر است و تمام تلاش خود را برای بهبود هرچه بیشتر محصولات و خدمات خود به کار گرفته است.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

درباره ما

تماس با ما

 

2 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *