ساخت تجهیزات فست فود

طی 10 سال گذشته با بیش از 100 پروژه در زمینه تجهیز کامل فست فود و با بیش از 300 مورد برای برای ساخت تجهیزات سفارشی همکاری داشته ایم .

تجارب به ما در ساخت تجهیزات فست فود کمک فراوانی نموده و پختگی و آزمودگی این شرکت  را ، برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان به درجه بالایی رسانده .

به قول حافظ شیرازی خوش بود گر محک تجربه آید به میان

ساخت دستگاه کباب ترکی

ساخت دستگاه کباب ترکی

در این کار هایی که گفتیم بیشترین مورد مربوط به ساخت دستگاه کباب ترکی در مدل های متنوع  طبق سفارش مشتری بوده است .

با مراجعه به دسته بندی کباب ترکی ، خیلی از این موارد را که روی این تارنما قرار گرفته را می توانید با عکس و مشخصات ببینید.

کسانی که در زمینه کباب ترکی حرفه ای و اصولی کار میکنند ، به دلیل تجربه مفیدی که در زمینه کار با دستگاه کباب ترکی دارند در زمان سفارش دستگاه خود می توانند بهترین توصیه ها را به سازنده برای ساخت یک دستگاه کم نقص داشته باشند.

ساخت انواع فر پیتزا

ساخت انواع فر پیتزا

یکی دیگر از تجهیزات فست فود که که مشتریان آن برروی کیفیت خوب آن تاکید فراوانی دارند فر پیتزا می باشند.

اگر از کاربران این سایت بوده باشید نوشته های ما در مورد فر صندوقی ، فر ریلی و تنور پیتزا را در این سایت مطالعه نمودید که همه موارد به نوشته ها لینک شده .

در این نوشته ها مشخصات فنی و ابعاد و اندازه و … بیان شده و در مورد زمان پخت و ویژگی ها و برتری های هرمورد نسبت به یکدیگر نیز مورد بررسی قرار گرفته است .

اما بیشترین و بهترین ایده هارا در موارد فنی در ساخت تجهیزات فست فود را خود مشتریان به ما می دهند.

آنها در زمان های طولانی از تجهیزات خود استفاده می کنند و با ارائه باز خورد به سازنده دستگاه می توانند در رفع عیوب و ساخت دستگاه ، با آپشن های بیشتر و کارایی بهتر به سازنده کمک شایانی نمایند.

حساسیت روی کیفیت پخت پیتزا در همه فست فودها وجود دارد که همین موضوع ساخت یک فر پیتزای با کیفیت را برای شرکت سازنده حائز اهمیت می کند.

ساخت انواع گریل و سرخ کن

ساخت انواع گریل و سرخ کن

گریل تخت و ذغالی را می توانیم به صورت مجزا ( طرح APW ) و ترکیبی و یا در فرمت یک فر فست فودی بزرگ همراه با شعله و سرخ کن طراحی کنیم که همه موارد به نیاز آن فست فود و فضایی که در اختیار دارد بستگی دارد.

سرخ کن صنعتی که  در بیشتر فست فود ها استفاده می شودبه سرخ کن طرح دین مشهور می باشد.

اما در ساخت فست فود سیب زمینی انواع بزرگتری از سرخ کن طراحی و ساخته می شود که در دسته بندی تجهیزات سفارشی قرار می گیرد.

سرخ کن رومیزی و پایه دار ساده که بدون قطع کن و شیر تخلیه و …. ساخته می شود در بعضی از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

البته سرخ کن رومیزی نیز قابلیت نصب شیر تخلیه و شعله کوره ای و و قطع کن را دارد و درصورت نیاز قابلیت ساخت و ارائه به مشتریان را دارد .

فر فست فودی

کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نوشته های گذشته این تارنما در دسته بندی سرخکن صنعتی و اجاق گریل و فر اغذیه درمورد ساخت موارد بالا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ساخت انواع جوجه گردان و کراکف پز

دستگاه جوجه گردان یکی دیگر از مواردی است که در چند مدل مختلف ساخته می شود .

جوجه گردان معمولی ، سبدی و ذغالی که هرکدام در ابعاد و اندازه متنوع می باشد و هرکسی با توجه به دکوراسیون مغازه و نوع ارائه غذا می توانند انتخاب متفاوتی داشته باشند.

ساخت انواع جوجه گردان و کراکف پز

دستگاه کراکف پز نیز در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته شده و علاوه بر پخت سوسیس کراکف برای پخت بلدرچین و بال و کتف نیز از آن استفاده می شود.

ساخت تجهیزات بالا و پایین صفر

دراین تجهیزات بیشترین سفارش دریافتی بابت ساخت انواع تاپینگ بوده ولی در مواردی نیز سفارشاتی بابت ساخت یخچال ها و فریزر های خاص داشته ایم .

از آن جمله می توانیم به طراحی نوعی خاص از یخچال برای اغذیه بهروز ، فست فود پسران خوب ، و ….  یا همچنین ساخت فریزر های رویه میز کاری بزرگ برای چند پروژه مختلف اشاره کنیم.

ساخت تجهیزات بالا و پایین صفر

ساخت تجهیزات فست فود در ابعاد و اندازه و اشکال سفارشی و با قیمتی مناسب و به صرفه همیشه یکی از امتیازات این شرکت محسوب شده و ما به این اعتماد و همکاری افتخار می کنیم.

اگر می خواهید فست فود خود را کاملا سفارشی تجهیز کنید ، می توانید با مشورت  کارشناسان شرکت آرمان مهام بهترین تصمیم را برای کار خود اتخاذ نمایید.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *