فر پیتزا صندوقی

برای کسانی که میخواهند بهترین کیفیت پخت پیتزا را داشته باشند فر پیتزا صندوقی بهترین انتخاب است .

اگر به دنبال دلایل اثبات این موضوع هستید حتما تا آخر این مطلب را دنبال کنید.

فر پیتزا صندوقی

ویژگی های فر پیتزا صندوقی

ابتدا به ویژگی های فرصندوقی می پردازیم تا با توجه به ویژگی های این مدل فر پیتزا با شیوه طبخ پیتزا در این مدل آشنا شده و مزایا و معایب استفاده از آن را بدانیم .

مشخصات فر پیتزا صندوقی

فرصندوقی پیتزا از ابعاد 4 بشقاب تا 24 بشقاب قابل ارائه می باشد ( اندازه قطر هر بشقاب 22 سانتی متر )

فرپیتزا صندوقی را میتوان با کیفیت عادی ، خوب و عالی طراحی کرده و ساخت

در فر صندوقی گردش حرارت از پایین و توسط دو یا چند ردیف شعله که در زیر آجر یا سنگ داخل فر قرار دارد صورت میپذیرد.

یعنی حرارت از داخل سنگ عبور میکند و با توجه به حرکت گرما به سمت بالا از داخل پیتزا رد شده و به محفظه بالای فر رسیده و در نهایت حرارت داخل محفظه باعث ترد شدن و رنگ خاص روی پیتزا خواهد شد.

این حرکت حرارت داخل و بیرون پیتزا را کاملا پخته و یک پیتزای خوش طعم با ظاهری زیبا  از فر صندوقی خارج خواهد شد .

ابعاد فر پیتزا صندوقی

مزایای فر پیتزا صندوقی

فرپیتزا صندوقی ابعاد کوچکتری نسبت به فر ریلی و تنور پیتزا دارد در نتیجه در جانمایی و قرار دادن آن در آشپزخانه صنعتی دچار مشکل خاصی نخواهیم شد و این یک مورد از مزایای فرپیتزا صندوقی می باشد .

این فر یک فر چند کاره و بسیار پر کاربرد داخل آشپزخانه است ، در بسیاری از آشپزخانه های صنعتی از فرصندوقی برای پخت لازانیا، برنج ته چین ، دیزی ، کیک و حتی شیرینی و … نیز استفاده میشود و یکی از تجهیزات کلیدی داخل آشپزخانه صنعتی می باشد.

فر صندوقی پیتزا

معایب فر پیتزا صندوقی

هرکدام از تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، دارای ویژگی های خاصی هستند که یک آشپز با توجه به عملکرد خود در آشپزخانه از تجهیزاتی که با کار و سلیقه او همخوانی دارد استفاده میکند.

 در این پاراگراف میخواهیم با توجه به تجربه های گوناگون در کار با فرپیتزا صندوقی اگر ایرادی از نظر کاربران در این فر پیتزا وجود داشته با شما مطرح نمائیم تا با توجه به مزایا و معایب و همچنین نوع و سلیقه شما در آشپزی بهترین انتخاب را داشته باشید .

در بررسی بازخورد کار با فرصندوقی تنها موضوعی که کاربرانی که اغلب آنها قبلا با فر ریلی کارکرده بودند به آن اشاره می شد  مشکل در زمان بندی و داشتن برنامه زمانی برای قرارگیری پیتزا  داخل فرصندوقی و بیرون آوردن پیتزا سر وقت است .

برای پیتزا پزی که قبلا با این فر کار نکرده و تجربه کار با فر ریلی دارد کار کردن با فرصندوقی میتواند یک چالش باشد ، به همین جهت به دوستانی که منوی اصلی آنها پیتزا بوده و در ساعات پر ترافیک کاری تعداد زیادی پیتزا سفارش در بافت میکنند توصیه می شود از فر ریلی استفاده نمایند، ولی در یک رستوران یا فست فودی که کیفت پخت برایش مهم تر از تعداد خروجی پیتزا می باشد توصیه می کنیم حتما از فرصندوقی استفاده نمایند.

سفارش فر پیتزا صندوقی

برای سفارش فرصندوقی با مشاوران خود در شرکت آرمان تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما بهترین فرپیتزا را به شما معرفی نمایند.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *