تجهیزات آبگیری پرسی

با فرا رسیدن فصل تابستان و رسیدن میوه جاتی همچون لیمو ، گوجه ، نارنج و به دست آمدن غوره کاربرد تجهیزات آبگیری پرسی در شهرها و روستاهای ایران بیشتر از قبل شده و در نتیجه پرسش های بیشتری در زمینه موارد فنی و کاربردی این تجهیزات در ذهن کاربران ایجاد می شود. 

انواع تجهیزات آبگیری پرسی

در این نوشته به معرفی دستگاه چند کاره ، آبلیکو گیری پرسی  و آب گوجه گیری مکعبی و لوکوموتیوی می پردازیم و مشخصات و ویژگی های این تجهیزات را بیان می کنیم .

تجهیزات آبگیری پرسی

 

دستگاه چهار کاره

این دستگاه کاربردی ترین طرح ساخته شده در این مدل تجهیزات است . با دستگاه چهار کاره می توانیم غوره ، گوجه ، زرشک و انار را آبگیری کنیم البته این دستگاه توانایی آبگیری نارنج پوست کنده را نیز دارد و  میتوانیم به این دستگاه پنج کاره هم بگوییم.

دستگاه پرسی پنج کاره

 

این دستگاه دارای دینام 3 اسب بخار بارلی و تمام استیل از نوع 304 (نگیر) و تسمه ای طراحی شده است و توان آبگیری ساعتی 700 تا 1000 کیلو را دارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه شستشوی آسان این دستگاه می باشد که به سادگی و با دو تکه شدن دستگاه  به راحتی انجام می شود.

با توجه به کاربرد زیاد این دستگاه خرید آن می تواند برای اشخاصی که برای چند کار از آن بهره می برند مقروم به صرفه باشد .

 

آبلیمو گیری پرسی 

اگر به دنبال بهترین کیفیت آبلیمو هستید این دستگاه را خریداری نمایید . به این دلیل که در این دستگاه با توجه به اینکه لیمو چرخ نمی شود در نتیجه هسنه لیمو نمی شکند در نتیجه نه تنها آبلیمو تلخ نمی شود بلکه ضایعات کمتری خواهیم داشت (لرد کمتر).

آبلیمو گیری پرسی

 

 

این دستگاه تمام استیل 304 دارای دینام 3 اسب و گیربکس تیپ 110 می باشد و توان آبگیری 600 تا 700 کیلو لیمو را در ساعت دارد.

 

دستگاه گوجه صاف کن مکعبی

این دستگاه تک کاربردی فقط برای آبگیری گوجه استفاده می شود و یکی از ویژگی های آن شستشوی راحت می باشد. برای شستشو کافی ست پارو را باز نموده تا به داخل آن دسترسی داشته باشید.

تجهیزات آبگیری پرسی

 

این دستگاه دارای کاور استیل 430 و استیل داخل 304 می باشد، دارای دینام 3 اسب و ظرفیت 600 کیلو در ساعت توان آبگیری می باشد.

دستگاه آب گوجه گیری لوکوموتیوی

دستگاه گوجه صافکن لوکوموتیوی

 

دستگاه لوکوموتیوی از نظر مشخصات فنی مشابه دستگاه مکعبی است با این تفاوت که ظرفیت بیشتری برای آبگیری داشته و می تواند تا ساعتی 900 کیلو گرم گوجه را آبگیری نماید.

 

 

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

2 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *