تیم راه اندازی رستوران

تیم راه اندازی رستوران چیست؟

اگر قصد راه اندازی رستوران را داشته باشید حتما” با تیم راه اندازی رستوران آشنا خواهید شد ، اگر بخواهیم خیلی مختصر این تیم را معرفی کنیم می توانیم بگوییم این گروه تشکیل شده از طراح دکوراسیون و مبلمان ، سازنده یا تامین کننده  تجهیزات آشپزخانه صنعتی و راه انداز منو یا آشپز حرفه ای.

ما این افراد را یک گروه یا تیم می دانیم حتی اگر شخصی که قصد راه اندازی رستوران خود را داشته با این افراد به صورت مجزا قرارداد کاری داشته باشد . در هر صورت این موضوع از نظر ما یک کار تیمی است و نیاز به هدایت توسط یک شخص و تعامل و همکاری و همفکری میان این افراد است.

تیم راه اندازی رستوران

برای اینکه درک بهتری از موضوع پیدا کنیم ابتدا به مراحل راه اندازی رستوران می پردازیم:

راه اندازی رستوران

در مورد راه اندازی رستوران و فست فود مطالب زیادی روی همین وبسایت قرار دادیم که از طریق انتخاب از دسته بندی در سمت چپ صفحات قابل دسترسی می باشد اما اگر بخواهیم به صورت مختصر دوباره مطالب را مرور کنیم از اینجا شروع می کنیم:

برای تاسیس یک رستوران ابتدا به یک مکان مناسب نیاز داریم که داخل آن فضای کافی برای قرار گیری تجهیزات رستوران و طبخ و آماده سازی مواد غذایی داشته باشد و همچنین محیطی با پتانسیل مناسب برای طراحی دکور و چیدمان مبلمان که قابلیت ایجاد یک فضای دلنشین و چشم نواز را داشته باشد.

بعد از یافتن چنین مکانی ابتدا باید طراحی و چیدمان داخل آشپزخانه و سالن پذیرایی را تکمیل نماییم.

 طبخ یک غذای خوشمزه و با کیفیت مهمترین کاری است که در یک رستوران انجام می شود.

در مورد طبخ غذای خوب هم اگر شخصی که قصد راه اندازی رستوران را داشت در آشپزی مهارت کافی را داشته باشد نیازی به استخدام سرآشپز یا راه انداز حرفه ای ندارد در غیر اینصورت همکاری با این اشخاص ضروری است.

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در واقع قدم اصلی در این زمینه است چرا که طراحی و چیدمان مناسب و تجهیزات خوب و با کیفیت در طبخ غذای رستوران تاثیر بسزایی دارد و پیدا کردن یک شرکت معتبر در این زمینه اهمیت بسیار بالایی دارد.

و در نهایت طراحی دکور و مبلمان و خرید میز و صندلی ها و تابلوی رستوران نیز همانند مراحل قبلی بسیار مهم و موثر است.

 

تیم راه اندازی رستوران

کار تیم راه اندازی رستوران چیست؟

اگر بخواهیم جواب کوتاهی بدهیم باید بگوییم: همکاری ، همفکری و تعامل بین تمام افرادی که در تجهیز آشپزخانه و طراحی دکور و طبخ غذا نقش دارند طوریکه خروجی کار از حالت عادی بسیار بهتر و کارآمدتر باشد.

حالا تصور کنید تمام مراحلی که در مورد راه اندازی رستوران توضیح داده شد توسط یک تیم حرفه ای انجام شود.

یعنی اگر آشپز با تامین کننده تجهیزات آشپزخانه همفکری و تعامل مفیدی داشته باشد نتیجه این کار چیدمان بسیار خوب در آشپزخانه و بدون وسایل و تجهیزات اضافی خواهد بود.

و یا سازنده تجهیزات رستوران در همکاری با طراح دکوراسیون از لوگوی رستوران در نمای خط سلف سرویس استفاده می کند و این دو برای چیدمان و جانمایی وسایل خود در داخل سالن هماهنگی خوبی داشته و مشتریان با ورود به سالن پذیرایی از این هماهنگی و هارمونی لذت   می برند.

شرکت آرمان مهام با نزدیک به ده سال تجربه می تواند شما را با یک تیم حرفه ای در راه اندازی رستوران همراهی نماید.

راه انداز رستوران

یک نکته اساسی وجود دارد:

در تمام این مراحل نقش صاحب کار (صاحب رستوران) به عنوان مدیر و هدایت کننده تمام این موارد بسیار مهم و تاثیر گذار است.

و در ادامه اگر برایتان مقدور نبود و یا نیازی به استخدام یک تیم حرفه ای برای کار خود نداشتید نگران نباشید و سعی کنید با هدایت اشخاص مختلف که برای کار خود استخدام نمودید و با رعایت تعامل بین چند بخش  نتیجه بهتری برای کار خود بگیرید،همه کار یک تیم جدا از این موضوع که اعضای تیم باید حرفه ای و کاربلد باشند به شخص هدایت کننده برمی گردد و اگر کار خود را خوب مدیریت کنید خروجی خوبی هم خواهید داشت.

لازم به ذکر است که ساختمانی که با کاربری تجاری و رستوران در حال ساخت است باید در حین ساخت از همفکری و نظر کارشناسی تیم راه اندازی رستوران استفاده نماید تا در ادامه کار مشکل فنی در این زمینه وجود نداشته باشد .

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم در مورد نقش تیم راه اندازی رستوران و شخصی که این تیم را هدایت می کند مطالب مفیدی به شما عزیزان ارائه نماییم و از نقش بخش های مختلف و تاثیر حرفه ای بودن این افراد در خروجی کار بگوییم. اگر سوالی در این زمینه داشتید با ما تماس بگیرید تا در بحث تجهیز و راه اندازی رستوران راهنمای شما باشیم.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *