راه‌اندازی فست فود با سرمایه کم

ده نکته مهم برای راه‌اندازی فست‌فود با سرمایه کم

برای اینکه بتوانید شغلی جدید راه‌اندازی کنید، همیشه هزینه‌های بسیاری بر سر راه قرار دارد. هزینه‌هایی که عمده آن‌ها هزینه‌های واجب و لازم بوده و برخی از آن‌ها نیز هزینه‌های حاشیه‌ای هستند.

در بسیاری از موارد، افراد در شروع و برای راه‌اندازی یک شغل جدید، ممکن است سرمایه کافی را نداشته باشند. این موضوع ممکن است موجب کنار کشیدن افراد شود؛ اما با داشتن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه، می‌توان شروع هر شغلی را با سرمایه کم نیز پیش برد.

راه اندازی فست فود کوچک

در این مقاله  به دنبال آن هستیم تا آن عده از دوستان که سرمایه کوچکی دارند را در زمینه راه‌اندازی فست فود با سرمایه کم راهنمایی نماییم و با یادآوری ده نکته کاربردی، این مسیر را تا حد توان برای شما هموار نماییم. امید است در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید فست فود خود را با کمترین هزینه ممکن راه‌اندازی کنید.

هزینه‌های اصلی برای راه‌اندازی فست‌فود

 اولین قدم برای شروع هر کاری،داشتن اطلاعات کافی در مورد هزینه هاست.

داشتن آگاهی نسبت به هزینه‌های ممکن در  مسیر را ه اندازی به ما کمک می کند تا  مدیریت هزینه راه‌اندازی رستوران و فست فود را به مفیدترین شکل پیش برده و نتایج بهتری را به دست آوریم.

در ادامه اصلی‌ترین هزینه‌های راه‌اندازی فست‌فود را  عنوان می‌کنیم تا  با شناسایی آن‌ها، روند کاهش هزینه‌ها را در ذهنتان مشخص کرده و برنامه دقیقی را بر مبنای آن پایه‌ریزی کنید. برخی از هزینه‌های اصلی برای راه‌اندازی فست‌فود عبارت است از:

.اجاره ملک برای راه‌اندازی فست‌فود

.خرید تاسیسات مورد نیاز برای آشپزخانه فست‌فود

.خرید تجهیزات لازم برای اشپزخانه فست‌فود

.ساخت و ایجاد دکوراسیون زیبا برای محیط داخلی

.استخدام و آموزش پرسنل فست‌فود

.چاپ و بسته‌بندی غذاهای ارائه شده به مشتری

.تهیه مواد اولیه مورد استفاده برای تولید فست‌فود

 

 

روش‌های کاهش هزینه در راه‌اندازی فست فود:

1-شروع کار در محیط کوچکتر و مغازه با متراژ کمتر

 

راه اندازی فست فود کوچک
همان‌طور که ذکر شد، اولین هزینه برای راه‌اندازی فست‌فود، اجاره ملک و مشخص کردن مکان برای راه‌اندازی آن است.هزینه این کار مهم را میتوان با استفاده از محیط و مغازه کوچکتر  تا میزان بسیار زیادی کاهش داد. با اجاره یا خرید یک محیط کوچکتر، امکان راه‌اندازی فست فود با سرمایه کم بیشتر از قبل فراهم خواهد شد.

2-استفاده از مغازه‌هایی با کاربری فست فود
برای صرفه جویی در خرید تجهیزات و یا حتی دکوراسیون، استفاده از مغازه‌هایی که قبلاً فست‌فود بوده‌اند و آشپزخانه مجهز دارند، می‌تواند انتخاب مناسبی و تاثیرگذاری باشد. به این ترتیب خرید تجهیزات فست‌فود تا میزان بسیار زیادی کاهش یافته و در جهت راه‌اندازی فست فود با سرمایه کم حرکت می کنیم.

3-جمع آوری تجهیزات کارکرده با کیفیت برای راه‌اندازی فست‌فود
خرید تجهیزات دست دوم برای فست‌فود
برای تهیه برخی از تجهیزات فست فودمی توانیم از تجهیزات دست دوم و با کیفیت استفاده کنیم. استفاده از تجهیزاتی که نیاز به تعمیر نداشته باشند و بتوان برای طولانی مدت از آنها استفاده کرد، می‌تواند به خوبی از افزایش هزینه‌ها جلوگیری می کند و به مدیریت هزینه  برای راه‌اندازی فست‌فود کمک می نماید.

برای تشخیص جنس با کیفیت از تجهیزات نامرغوب می توانید روی مشاوره و کمک ما حساب کنید.

4-استفاده از مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب
موضوع مهم بعدی خرید مواد اولیه است. برای کاهش این هزینه‌، می‌توان از مواد اولیه با هزینه کمتر بهره برد. این مواد اولیه را می‌توان در خریدهای عمده با قیمت کمتر و همان میزان کیفیت پیدا کرد.

5-به کار بردن تجهیزات ساده برای ساخت دکوراسیون
ساخت دکوراسیون محیط از دیگر هزینه‌های تولید و راه‌اندازی فست‌فود بوده که قبلاً به آن اشاره شد. در صورتی که به فکر ورود موفق به این عرصه هستید، لازم است تا از خلاقیت خود برای داشتن دکوراسیون جذاب استفاده کنید.استفاده از خلاقیت در ادامه کمک زیادی به موفقیت شما می کند. یک دکوراسیون زیبا، نیاز به هزینه‌های بالا و سرسام‌آور ندارد در صورتیکه یک ذهن خلاق و خوش ذوق داشته باشید. در برخی از موارد راهکارهای ساده می‌تواند این هزینه‌ها را تا میزان زیادی کاهش دهد.

6-انتخاب پرس غذایی کوچکتر برای فروش
استفاده از پرس‌های غذایی کوچکتر و با حجم کمتر نیز می‌تواند راهکاری برای فروش بیشتر در راه‌اندازی فست فود با سرمایه کم باشد. از آنجایی که این روزها افراد بسیاری در حال رژیم گرفتن هستند، این موضوع می‌تواند برای مشتریان نیز خوشایند تلقی شود و به نوعی یک تبلیغ بی هزینه برای کار شما به حساب می آید.

7-استفاده از چاپ و بسته‌بندی با قیمت مناسب
بسته‌بندی استفاده‌شده برای غذاهای ارائه شده نیز از دیگر عواملی است که بر روی هزینه‌های تمام شده تأثیر می‌گذارد. برای اینکه در ابتدای راه، هزینه‌های کمتری را داشته باشید، بهتر است تا از چاپ و بسته‌بندی‌ها با قیمت مناسب استفاده کنید.

8-استفاده از تبلیغات ارزان قیمت و خود محور
استفاده از تبلیغات یکی از راهکارهای کسب درآمد بیشتر است. برای راه‌اندازی فست فود با سرمایه کم  و در عین حال استفاده از تبلیغات برای دیده شدن، بهتر است تا در ابتدا تبلیغات را خودتان انجام دهید. برای مثال با استفاده از یک پیج اینستاگرام می‌توانید هزینه‌های خود را تا میزان بسیاری کاهش دهید.

9-داشتن برنامه مالی دقیق و مدیریت درست آن
برای سرجمع کردن تمامی نکات بیان شده لازم است تا برنامه مالی دقیقی را داشته باشید. این برنامه مالی نیاز به سرمایه‌گذاری و هزینه‌های سرسام‌آور ندارد. تنها لازم است تا شما مدیریت درستی را بر روی هزینه‌های خود داشته باشید.

شما با رعایت اصول حسابداری و الویت بندی در مخارج خود می توانید برنامه مالی دقیقی داشته باشید و در نهایت خروجی این عملکرد به شمادر پیشبرد کار کمک زیادی خواهد نمود.

راه اندازی فست فود با کمترین سرمایه
10-کمک گرفتن از مشاورین این حوزه و استفاده از تجربیات آن‌ها
آخرین راه‌حل برای راه‌اندازی فست فود با سرمایه کم، استفاده از تخصص و تجربه مشاورین حرفه‌ای در این زمینه است. مشاورین این حوزه می‌توانند به شما کمک کنند تا هزینه‌های خود را تا میزان معقولی کاهش دهید و بهره مناسبی را از شرایط ایجاد شده برای خود به وجود آورید.

برای مثال مشاوره با یک کارشناس تجهیزات آشپزخانه به شما کمک می کند با حذف موارد غیر ضروری و یا استفاده از بعضی تجهیزات با چند کاربرد مختلف در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

اگر در زمینه طراحی و راه اندازی فست فود نیاز به مشاوره داشتید با مشاوران ما در شرکت آرمان تماس بگیرید.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *