راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو

 راه اندازی و تجهیز ساندویچی برنو

راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو
راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو

در ادامه معرفی مکان هایی که توسط شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان تجهیز و راه اندازی شده اند امروز قصد داریم در مورد  راه اندازی و تجهیز ساندویچی برنو  با شما عزیزان صحبت کنیم.

این فست فود می تواند برای خیلی از کسانی که فضای کوچکی در اختیار دارند و می خواهند محیطی زیبا و دنج با غذایی با کیفیت داشته باشند الگوی مناسبی باشد.

طراحی داخل فست فود

راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو

همانطور که در عکس بالا و عکس بعدی مشاهده می نمایید فضای داخلی فست فود کوچک کم است ولی با سلیقه صاحب این ساندویچی و طراحی مناسب تجهیزات فست فود در جای مناسب ای کمبود اصلا به چشم نمی آید و از تمام فضا استفاده بهینه می شود.

خیلی از عزیزان به ما مراجعه می کنند و از ما برای طراحی داخل رستوران یا فست فود مشاوره می خواهند که ما هم در حد توان به آنها مشاوره می دهیم اما بهترین مشاوره ما به شما معرفی مکان هایی است که با سلیقه خوب صاحب آنجا به زیبایی هرچه تمام طراحی شده اند .

یعنی اگر به دنبال طرحی چشم نواز برای فست فود یا رستوران خود هستید بهتر است به ذوق و سلیقه خودتان بیشتر توجه کنید به دلیل اینکه هر چیزی که از نظر شما چشم نواز باشد می تواند نطر خیلی ها را به خود جلب کند.

راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو

نباید از این نکته غافل شویم که محدودیت در فضا محدودیت در ذهن ما نیست و ما برای یک فضای کوچک ، n بعلاوه یک حالت مختلف از طراحی می توانیم داشته باشیم.

منوی متنوع

راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو

همیشه برای داشتن یک فست فود موفق علاوه بر طراحی و تجهیز خوب باید یک منوی قوی و متنوع هم داشته باشیم که البته نقش آشپز حرفه ای در اینجا بسیار مهم است.

طراحی منو کاری است سلیقه ای ولی می توان گفت اصلی ترین دلیل موفقیت یک رستوران یا فست فود همین عامل مهم است. مشتریان شما با دیدن ظاهر فست فود یا رستوران شما به وجد می آیند ولی اگر نتوانید توقعات آنها را از نظر کیفیت غذا براورده نمایید مطمئن باشید در این کار موفقیتی نصیب شما نخواهد شد.

در تصویر بالا مشاهده می کنید که این ساندویچی چه منوی متنوعی دارد که البته پیشنهاد می کنیم حتما به این فست فود سر بزنید و غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنید.

تجهیزات آشپزخانه مفید

راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو

در ساندویچی هایی با فضای نسبتا کم باید توجه داشته باشیم که حتما تجهیزات فست فود ما با توجه به فضایی که اشغال می کنند بازدهی بالایی داشته باشند مثلا در اینجا ما از فر ترکیبی استفاده نمودیم که در پایین آن فر پیتزا طراحی شده که البته بیشتر برای مصارفی به غیر از پیتزا استفاده می شود.

تجهیزات ساندویچی که در ا راه اندازی و تجهیزساندویچی برنو استفاده شده عبارتند از:

تاپینگ ساندویچی

فریزر ایستاده

سرخکن طرح دین

سینک پرسی

هود

کابینت زمینی و کابینت دیواری

فر ترکیبی

کالباس بر

یخچال شو کیک

کانتر صندوقدار

مشتریان و بازدید کنند گان عزیز می توانند برای دیدن کیفیت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان به آدرس: تهران میدان هفت تیر خیابان قائم مقام فراهانی خیابان خدری نبش تبریزی ساندویچی برنو به شماره تماس : 02188813884 مراجعه نمایند تا علاوه بر دیدن تجهیزات از یک غذای خوشمزه هم لذت ببرید.

لینک آدرس ساندویچی برنو در گوگل مپ

برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید:

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

6 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *