معرفی بهترین برندهای رستوران ایران

بهترین رستوران های ایران کدام اند؟

معرفی بهترین برندهای رستوران ایران

آیا بهترین برندهای رستوران ایران را می‌شناسید؟
آیا تاکنون از خودتان پرسیدید که دلیل موفقیت این رستوران ها چیست؟

 

اگر به دنبال پاسخ سؤالات بالا هستید تا انتها این مطلب را مطالعه فرمایید.

همانطور که می دانید برندهای بسیار موفقی در زمینه رستوران و فست فود امروز در ایران فعال هستند که اگر بخواهیم همه آنها را معرفی کنیم مقاله طولانی می شود و از حوصله شما عزیزان خارج خواهد شد  در نتیجه در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره خواهیم نمود ،شما نیز می توانید پایین همین پست از تجربه خودتان از رستوران های خوب ایران و دلایل موفقیتشان برای ما و دیگران بنویسید .برخی از بهترین رستوران های ایران عبارت‌اند از:

 

رستوران گردان برج میلاد: در رستورا برج میلاد، فضا و غذاهایی خاص و متفاوت را تجربه خواهید کرد. در رستوران برج میلاد، انواع غذاهای ایرانی در کنار بهترین دسرهای بین المللی در منو وجود دارد و در کنار نوای زیبا پیانو، می‌توانید لحظات خوشی را سپری نمایید. اگر لیست بهترین رستوران های تهران را چک کنید، مطمئناً نام رستوران برج میلاد به چشمتان میخورد.

پسران کریم مشهد: مطمئناً هر فردی تاکنون برای یک بار هم که شده نام این رستوران را شنیده است. در این رستوران که از قدیمی‌ترین‌های مشهد است، غذاهای ایرانی متنوعی سرو می‌شود، اما تا به امروز آوازه چلو ماهیچه این رستوران دلیل معروفیت آن بوده است.

رستوران باغ راز شیراز: اگر می‌خواهید در رستورانی با فضایی بی‌نظیر غذای خود را میل نمایید، رستوران باغ شیراز، انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود. این رستوران دارای قسمت داخلی و خارجی است و در هر کدام از آن‌ها منوی جداگانه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهند.

رستوران خاله خاور: این رستوران از جمله رستوران‌های چابکسر است که غذاهای سنتی و خاصی را در منوی خود جای داده است. این رستورا توسط بانویی به نام خاور راه‌اندازی شده است و امروزه به دلیل غذاهای خاص و لذیذ خود، از بهترین برندهای رستوران ایران شناخته می‌شود.

رستوران خوان گستر اصفهان: در بین تمام ایرانیان، رستوران خان گستر اصفهان از معروفیت بسیار زیادی برخوردار است. این رستوران منویی جذاب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و غذاها در محیطی خاص و شیک سرو می‌شوند.

 

بهترین برندهای رستوران ایران با فضایی متفاوت

بهترین برندهای رستوران که دارای فضایی خاص و متفاوت هستند را در این بخش از مقاله معرفی خواهیم کرد.

رستوران کوه نور در کیش: اگر دوست دارید رستورانی کلاسیک را تجربه نمایید، حتما رستوران کوه نور کیش را امتحان کنید. این رستوران در یک کوه مصنوعی قرار دارد و انواع غذاها ایرانی و خارجی در منوی این رستوران پیدا می‌شود. البته بسیاری از افراد این رستوران را برای خوردن غذاهای دریایی نیز انتخاب می‌کنند.

رستوران سنتی شهرزاد اصفهان: یکی از رستوران‌های سنتی و لوکس شهر اصفهان، رستوران شهزاد نام دارد. فضای این رستوران پر از آیینه کاری‌های سنتی و نقاشی‌های خاص است و علاوه بر فضای خاصی که دارد، کیفیت غذاهای این رستوران از دلایل معروفیت آن است و نکته مثبت دیگر، استفاده از موسیقی زنده در این رستوران است.

 

رستوران ارکیده چالوس: اگر از کنار رودخانه کرج گذشتید، حتما برای یک بار هم که شده رستوران ارکیده چالوس را امتحان کنید. این رستوران در طبیعت، غذهای ایرانی را باکیفیت بسیار خوبی سرو می‌کند و به دلیل محیط آرامش بخش و زیبایی که دارد، امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای رستوران ایران شناخته می‌شود.

رستوران بادگیران بندر عباس: این رستوران که در شهر بندر عباس واقع شده است، دارای فضایی متفاوت و در عین حال دوستانه است. در این رستوران در محیطی دنج، می‌توانید غذاهای جنوبی معروف را با بهترین کیفیت امتحان کنید.

رستوران سنتی کوهستان اراک: در دامنه کوهستان، رستوران سنتی واقع شده است که فضای آن می‌تواند برای هر فردی دلپذیر و زیبا باشد. در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی، در محیطی دنج با اجرای موسیقی سنتی و پاپ سرو می‌شود.

معرفی برخی از بهترین رستوران های زنجیره ای ایران

مطمئناً اگر بدانید رستورانی جزء بهترین رستوران های زنجیره ای ایران است، اولین نکته‌ای که به ذهنتان میخورد معروف بودن و شناخته بودن برند رستوران مورد نظر است. در این بخش از مقاله برخی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای ایران را معرفی خواهیم کرد.

پیتزا آواچی: برای کسانی که عاشق پیتزا هستند، تجربه کردن پیتزاهای آواچی برای یک بار هم که شذه، خالی از لطف نیست. این مجموعه که به صورت زنجیره‌ای امروزه در حال فعالیت است، پیتزاهایی مختص به خوش که بسیار باکیفیت و خوش طعم هستند را ارائه می‌کند.

رستوران‌های ایرانویچ: این رستوران زنجیره‌ای از بهترین برندهای رستوران ایران است، در ابتدا از شهر شیراز فعالیت خود را آغاز کرد. این رستوران امروزه در سرتاسر ایران شعبه دارد و مهم‌ترین دلیل موفقیت آن می‌تواند، منوی آن باشد که شامل غذاهای فست فوی متنوع و البته بسیار باکیفیت است.

فست فود زنجیره‌ای عطاویچ: اگر از آن دست افرادی هستید که به ساندویچ‌های غول پیکر و حجیم علاقه دارید، فست فود عطاویچ را امتحان کنید. عطاویچ در طول این سال‌ها تلاش کرده است غذاهای سالمی را در اخیار مشتریان قرار دهد و متفاوت بودن منوی این رستوران زنجیره‌ای، تاکنون توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

 

بهترین فست فودهای زنجیره ای ایران

دلیل موفقیت و شناخته شدن برند رستوران ها چیست؟

اگر بخواهیم به طور کلی دلیل موفقیت برند رستوران ها را بیان کنیم، لازم است به موارد زیر اشاره نماییم:
استفاده از تجهیزات صنعتی آشپزخانه اصل و با کیفیت
مشتری مداری همیشگی
تمایل به توسعه کسب و کار
بازاریابی علمی و منظم
رضایت کارکنان رستوران
شناخت و تسلط کافی بر روی بازار
داشتن سیستم مالی دقیق و منظم
اگر به روند موفقیت یک رستوران نگاه کنید، خواهید دید که تمامی موارد بالا را در نظر گرفته‌ و برای موفقیت در طول زمان، آن‌ها را به کار برده‌ است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین برندهای رستوران ایران و دلایل موفقیت آنها پرداختیم. در ابتدا بعضی از شناخته شده‌ترین رستوران‌ها را در کل ایران معرفی کردیم و در ادامه به معرفی رستوران‌هایی پرداختیم که دارای فضاهایی خاص و زیبا هستند. همچنین بعضی از رستوران زنجیره‌ی معروف را نام بردیم و دانستید دلیل موفقیت رستوران‌های شناخته شده چیست.

شما نیز می توانید تجربیات خود را در این موضوع با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

معرفی بهترین برندهای رستوران ایران

 

اگر برای راه اندازی نیاز به مشاوره داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *