قیمت گرمکن غذا

 

اگر قصد خرید گرمخانه غذا را دارید و با استعلام قیمت از چند شرکت دچار سردرگمی شدید حتما این پست راتا انتها دنبال کنید. قیمت گرمکن غذا به چند عامل مهم بستگی دارد:

  1. نوع گرمخانه
  2. کیفیت و متریال کاربردی
  3. ابعاد گرمخانه

 

قیمت گرمکن غذا صنعتی
انواع گرمخانه غذا

گرمخانه ها در چندین مدل مختلف و با کاربردهای متفاوت طراحی و ساخته شده اند ، این دستگاه را می توانید در رستوران ها و کترینگ ها ،  کارگا های تولید خشکبار ،فست فود ها و کارخانجات و شرکت ها ی مختلف ببینیم.

این دستگاه کاربردهای مختلفی دارد و در اشکال مختلفی ساخته و طراحی شده است در نتیجه قیمت گرمکن غذا برای هر مدل متفاوت است.  در ادامه به معرفی این گرمخانه ها می پردازیم.

گرمخانه ها بر اساس کارکردشان به چند مدل دسته بندی می شوند:

گرمخانه خشک نگهداری غذا

گرمخانه مرطوب نگهداری غذا

گرمخانه پیراشکی 

گرمخانه سیب زمینی و مرغ سوخاری(دیسپلی)

گرمخانه میوه و خشکبار

خشک کن میوه

لینک تمام مدل ها روی نوشته مربوطه قرار داده شده است همچنین تصویر گرمخانه میوه را مشاهده می فرمایید،از این گرمخانه برای خشک نمودن میوه های مختلف و سبزی جات وخشکبار استفاده می شود.

ترولی گرم سیار بیمارستانی نیز نوعی گرمخانه سیار محسوب می شود که در چندین پست متفاوت به مدل های قابل ساخت و ارائه پرداختیم و شامل مدلهای کاربردی زیر بود:

ترولی گرمخانه دویست نفره دوقلو

ترولی گرمخانه حمل غذا سه لگنه

همچنین یک گرمخانه کوچک برای نگهداری نان ساندویچی توسط شرکت آرمان طراحی شده است که تصویر مربوط به این گرمخانه کوچک را قرار می دهیم.قیمت گرمکن نان ساندویچی

همانطور که ملاحظه می فرمایید گرمخانه های صنعتی انواع و اقسام مختلفی دارد و با توجه به کاریردهای متفاوت ،ابعاد و اندازه و متریال استفاده شده در آنها ممکن است از 2 میلیون تا 40 میلیون تومان قیمت داشته باشند.

به همین دلیل برای سفارش یک گرمخانه ابتدا باید بدانیم چه نوع گرمخانه با چه ابعاد و ساختار و متریالی برای کار و سلیقه ما مناسب است ، در این زمینه میتوانید روی مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما حساب کنید.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *