فروش انواع فر پیتزا

فروش انواع فر پیتزا

فروش انواع دستگاه فر پیتزا :پخت یک پیتزا با طعم و مزه خوب فقط با یک فر پیتزا ی خوب امکان پذیر است و استفاده از فر با کیفیت می تواند ارتباط مستقیمی با تعداد مشتریان یک فست فود داشته باشد.به همین دلیل است که ما به مشتریان خود اکیدا توصیه می کنیم فقط به قیمت دستگاه فر پیتزا توجه نکنند و کیفیت پخت دستگاه را بیشتر مد نظر داشته باشند تابا پخت پیتزا ی خوشمزه مشتریان بیشتری را به فست فود خود جذب کنند.

 

فر پیتزا مهمترین وسیله در تجهیزات فست فود است به دلیل نقش مهم این دستگاه در ارائه غذای با کیفیت در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به این دستگاه داشت. همانطور که بسیاری از شما دوستان میدانید فر پیتزا دارای دو مدل ریلی و صندوقی میباشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند که شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان به دلیل فروش انواع فر پیتزا طی چند سال گذشته و گرفتن بازخورد از مشتریان خود می تواند شما را در این مسیر (انتخاب فر پیتزا ی مناسب)  به بهترین شکل راهنمایی نماید.

فرریلی زانولی دست دوم

 

فر پیتزا ریلی با سیستم گردش هوای گرم  کار می کند و می توان گفت ایتالیایی ها مبتکر و مخترع این سیستم بوده اند. یکی از برندهای معرف فر پیتزا زانولی zanolli  ایتالیاست که از نظر کیفیت پخت در رده بهترین فرهای ریلی دنیاست و با طراحی خاص کوره و شکل خاص گردش هوای گرم می تواند همه جای پیتزا را کاملا مغز پخت کند.

در تنطیمات این دستگاه دو مد مختلف برای گردش هوا و حرکت ریل وجود دارد که حالت اول می تواند با قرار دادن ریل و گردش هوا در حالت بهینه و با زمان پخت متوسط 8 دقیقه ای از لحاظ مصرف گاز و برق صرفه جویی کند که اصلاحا به این حالت اقتصادی economy نیز می گویند.

و در حالت دوم تنظیمات شما می توانید یک خط تولیدپیتزا نیمه صنعتی داشته باشید به دلیل حرکت سریعتر ریل و حرارت بیشتر ،زمان پخت کمتر شده ولی مصرف انرژی بیشتر از حالت قبل است.

در حال حاضر یک دستگاه فر پیتزا ریلی زانولی ایتالیایی دست دوم  و یک دستگاه فر پیتزا ریلی طرح زانولی دست دوم  با برند کویر در انبار شرکت آرمان موجود می باشد.خصوصیات فر ریلی طرح زاونولی کویر دقیقا مثل خود فر زانولی است و با همان ویژگی های بالا می تواند پیتزا را با همان کیفیت طبخ کند.لطفا برای دیدن اجناس از دفتر فروش استعلام مجودی کالا بفرمایید.

فر پیتزا صندوقی طرح ایتالیایی

پخت پیتزا با فر صندوقی می تواند به مراتب با کیفیت تر از پخت فر ریلی باشد به شرطی که شرکت سازنده فر پیتزا صندوقی از لحاظ ساخت و طراحی استانداردهای مربوطه را رعایت کرده باشد. حتما می پرسید این استانداردها چیست؟

در ساخت فر پیتزا صندوقی مسئله بسیار مهم نگهداری حرارت داخل صندوق فر است. البته نمی توان گفت که فر صندوقی وجود دارد که صد در صد حرارت را در خودش حفظ می کند چون این یک امر نسبی است یعنی فری  بهتر است که به نسبت بیشتر بتواند حرارت ایجاد شده را در خود نگه دارد و پرت حرارتی کمتری داشته باشد.

 

اینکه چرا بعضی از فرهای صندوقی حرارت را هدر می دهند و برخی نه، به ساخت دستگاه و جداره و عایق به کار رفته و در کل متریال آن دستگاه مربوط می شود یعنی اگر فر صندوقی ما به اندازه کافی جدار و عایق داشته باشد حرارت را به صورت بهینه در فر صندوقی حفظ می کند و اگر به پیتزایی که با این فر پخته شده دقت کنید می بینید روی پیتزا کاملا پخته و طلایی رنگ شده است.

 

البته آجر یا سنگ به کار رفته در فر صندوقی هم در کیفیت پخت تاثیر گذار است. سنگ یا آجر فر باید ضخیم و تا حدی متراکم باشد تا حرارت را جذب و به صورت یکنواخت در فر پخش کند. این نوع سنگ یا آجرها باعث مغز پخت شدن پیتزا می شوند.

برای دیدن موقعیت انبار شرکت آرمان در گوگل مپ روی این نوشته کلیک کنید

در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

 

3 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *