ماشین ظرفشویی صنعتی

 برای بهره بردن از تکنولوژی در آشپزخانه های صنعتی، یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد که برای مکانیزه شدن یک آشپزخانه صنعتی و صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی نمیتوانیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم، ماشین ظرفشویی صنعتی است.

ماشین ظرفشویی صنعتی با ارائه تکنولوژی به سرآشپز، این امکان را خواهد داد تا تمرکز و وقت نیرو های خود را بیشتر روی کیفیت پخت غذا گذاشته و ظروف خود را با خیال راحت با یک ماشین کاربردی شستشو نماید، که حتی در بیشتر موارد از شستشوی با دست کیفیت بیشتری دارد.

ماشین ظرفشویی تونلی

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

ماشین ظرفشویی های صنعتی مورد استفاده در آشپزخانه ها، بر اساس تعداد ظرف یا بشقابی که در یک ساعت توان شستشو دارند به سه مدل دسته بندی میشوند:

دو مدل اول ماشین ظرفشویی صنعتی را طی دو پست متفاوت، معرفی کرده و ویژگی های آنهارا نیز مورد بررسی قرار داده ایم که عزیزان میتوانند با کلیک روی هرمورد به پست مربوطه دسترسی داشته باشند، لازم به توضیح است که این دو نوشته درمورد ماشین های ظرفشویی 540 بشقاب و 1200 بشقاب زانوسی ( الکترو لوکس) بوده و برند های دیگر نیز با خصوصیاتی تقریبا مشابه در دسترس مشتریان و خریداران می باشد. در صورت نیاز عزیزان میتوانند با تماس با شماره های شرکت آرمان، که در تمامی صفحات سایت قابل مشاهده می باشد از قیمت و شرایط فروش و ویژگی های این برند ها اطلاعات کافی را دریافت نمایند.

در ادامه این مطلب قصد داریم ویزگی های ماشین ظرفشویی تونلی را مورد بررسی قراردهیم.

ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی

ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی، با برند های مختلف قابل ارائه می باشد  اما به دلیل برخی از مشکلات در واردات این کالا طی چند سال گذشته ممکن است این دستگاه را با یک برند خاص همیشه در دسترس نداشته باشیم و به دلیل معرفی مدل های قبلی با برند الکترولوکس (زانوسی) این مدل را نیز با همین برند معرفی می نمائیم. لازم است یک بار دیگر به این موضوع اشاره کنیم که ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی با برند های مختلف و برند ایرانی در این شرکت قابل ارائه به مشتریان گرامی می باشد.

ماشین ظرفشوی صنعتی زانوسی تونلی

مشخصات ماشین ظرفشویی تونلی

ماشین ظرفشویی تونلی برخلاف مدلهای قبل در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته شده است و میتواند 180سبد در ساعت، یعنی حدود 2000 بشقاب را با آب 50 تا 60 درجه شستشو نماید و با آب 80 تا 90 درجه سانتی گراد در انتهای کار مرحله آبکشی را انجام دهد، این افزایش دما از طریق یک آبگرمکن مخصوص که داخل ماشین ظرفشویی قرار گرفته امکان پذیر است.

برای مرحله خشک کن با دمنده هوای گرم از دو جهت تمام ظروف به خوبی خشک شده، کل این فرایند روی تسمه نقاله این دستگاه شکل گرفته و در نهایت عملکرد اتومات دستگاه در صورتیکه کاربر استفاده ای از ماشین ظرفشویی نداشته باشد، به صورت خودکار ماشین را خاموش خواهد کرد.

اگر قصد خرید این ماشین ظرفشویی را داشتید، برق سه فاز جزو ملزومات نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی می باشد . با وجود برق سه فاز این دستگاه با تمرکز اتصالات برق در یک بخش و اتصالات آب در بخش دیگر بسیار ایمن می باشد .

در انتها یک کاتالوگ از چند محصول الکترولوکس را به صورت لینک دانلود PDF قرار میدهیم تا اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید از این کاتالوگ استفاده نمائید.

برای دریافت مشاوره و خرید ماشین ظرفشویی صنعتی با کارشناسان ما در شرکت آرمان تماس بگیرید.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *