لیست قیمت تجهیزات رستوران

برای کسانی که قصد تاسیس رستوران را دارند ، بدست آوردن یک حدود قیمت برای خرید تجهیزات و لوازم رستوران یک دغدغه مهم می باشد. تهیه لیست قیمت تجهیزات رستوران کار مشکلی نیست ، در صورتی که چند نکته مهم که در ادامه به آن میپردازیم را رعایت کنیم.

نکات مهم در تهیه لیست قیمت تجهیزات رستوران

نکات مهم در تهیه لیست قیمت تجهیزات رستوران

  • تعیین بودجه مدنظر
  • دیافت مشاوه از آشپز حرفه ای
  • دریافت مشاوره از کارشناس تجهیزات رستوران

می توان گفت که با انجام موارد فوق می توانیم یک لیست قیمت تجهیزات رستوران تهیه کنیم که در نهایت میزان بودجه نهایی این پروژه را برای ما مشخص نماید.

در ادامه نکات فوق را به صورت مشروح بیان می کنیم تا اگر قصد انجام این کار را داشتید با مراحل آن آشنایی بیشتری پیدا کنید.

نکات مهم در تهیه لیست قیمت تجهیزات رستوران

تعیین بودجه مدنظر برای تهیه تجهیزات رستوران

هر کسی برای انجام یک پروژه ممکن است با محدودیت های مالی روبه رو باشد و این محدودیت در همه پروژه ها با توجه به بزرگ یا کوچک بودن پروژه کمابیش وجود دارد .

به همین دلیل به عزیزان توصیه می شود که ابتدا بودجه ای که برای این بخش از کار خود در نظر گرفته اند را مشخص نمایند تا در ادامه با کمک مشاور خرید تجهیزات و آشپز بتوانند با در نظر گرفتن بودجه کلی لیست قیمت تجهیزات رستوران را تهیه نمایند.

تعیین این مبلغ در انتخاب نوع تجهیزات رستوران اهمیت داشته و بدون در نظر گرفتن آن نمی توانیم نتیجه ی مثبتی در انتهای کار داشته باشیم.

مشاوره با آشپز حرفه ای برای تهیه لیست

 مشاوره با آشپز حرفه ای برای تهیه لیست

برای بدست آوردن قیمت تجهیزات رستوران ابتدا باید لیست تجهیزات رستوران را تهیه کنیم و برای این کار بهترین مشاور می تواند یک آشپز حرفه ای باشد.

آشپز با توجه به منوی رستوران نوع پخت و پز و آماده سازی ، یک لیست تهیه می کند که شامل تجهیزاتی است که از دید یک آشپز حرفه ای برای آشپزخانه رستوران لازم است.

البته این لیست نهایی محسوب نمی شود و در نهایت می تواند تغییراتی داشته باشد ، که در ادامه به دلایل این تغییرات اشاره خواهیم کرد.

مشاوره با کارشناس تجهیزات رستوران برای قیمت نهایی

مشاوره با کارشناس تجهیزات رستوران برای قیمت نهایی

آخرین مرحله از تهیه لیست قیمت تجهیزات رستوران ، مشاوره با کارشناس تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد

همانطور که گفتیم تعیین بودجه و مشاوره با آشپز قبل از این مرحله انجام می شود ، اینجا ما در دو بخش داده داریم که با توجه به داده های قبلی ، این مرحله را پیش خواهیم برد .

کارشناس مربوطه با دانستن بودجه و لیست تجهیزات می تواند لیست نهایی را ارائه نماید.

در این بین اگر بودجه نهایی با لیست تجهیزات همخوانی نداشته باشد می توان با جایگزینی بعضی تجهیزات و یا حذف برخی موارد غیر ضروری با نظر آشپز ، قیمت تجهیزات را به بودجه نزدیک نمود .

در نهایت با اطمینان از اینکه خروجی این رستوران  با این تجهیزات کیفیت لازم را خواهد داشت ، لیست قیمت تجهیزات رستوران را نهایی می کنیم .

راه اندازی و تجهیز رستوران یک کار تخصصی است که با رعایت نکات فوق ، می تواند در بهترین حالت ممکن انجام شود

شرکت آرمان مهام طی سالهای فعالیت خود به صاحبان و مدیران رستوران زیادی مشاوره داده و در بخش تامین تجهیزات نیز تلاش نموده بالاترین کیفیت ممکن را با قیمت مناسب ارائه نماید.

اگر قصد خرید تجهیزات رستوران دارید حتما با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت تجهیزات رستوران

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *