مشاوره راه اندازی رستوران

بهترین روش برای به دست آوردن دانش  در زمینه ای که در آن سر رشته نداریم ، هم اندیشی با کسانی است که در آن پیشه و یا کار خبره باشند. در این نوشته می خواهیم درباره مشاوره راه اندازی رستوران سخن بگوئیم.

انگیزه از بیان این جستار آشنا نمودن بازدید کنندگان این تارنما با شیوه دریافت راهنمایی از کسانی است که در زمینه راه اندازی رستوران خبرگی و آزمودگی داشته و راهنمایی آنها می تواند برای کارکرد بهینه رستوران سودمند باشند .

مشاوره راه اندازی رستوران

اکنون چه باید بکنیم ؟

ابتدا باید کسانی که برای راهنمایی نیاز داریم را پیدا کنیم. برای این کار بهتر است مشاوره راه اندازی رستوران را چند بخش کنیم :

دریافت راهنمایی در بخش خرید ابزار ها ( تجهیزات )

دریافت راهنمایی در بخش گردش دارایی ( مالی )

دریافت راهنمایی ( مشاوره ) در بخش اجرای ( انجام ) کار تا پایان

انجام هرکدام از بخش هایی که گفتیم ، برای دریافت بهترین دستاورد در پایان کار با ارزش بوده و گرفتن راهنمایی از یک فرد کارآزموده در این راستا می تواند برای درستی این کار سودمند باشد .

دریافت مشاوره در بخش خرید ابزار برای کار

کار ویژه یک راهنما ( مشاور ) می تواند در بخش خرید ابزار و تجهیزات باشد.

اگر خرید ابزار با سرمایه ابتدایی یک سرمایه گذار جور و هماهنگ باشد، و با این همه چیدمان ( دکوراسیون ) و ابزار ( تجهیزات ) خریداری شده بهترین کار کرد را داشته باشد ، می توانیم بگوئیم در این مرحله بهترین راهنمایی را دریافت نمودیم.

بله می توانیم بهترین کارکرد را با دریافت راهنمایی خوب داشته باشیم و برای این کار باید ، بهترین مشاور ( راهنما ) را گزینش نمائیم

پرسش اینجاست که چگونه ؟

چگونه یک مشاور ( راهنمای ) خوب را گزینش کنیم

چگونه یک مشاور ( راهنمای ) خوب را گزینش کنیم

نکته برجسته در این گزینش می تواند پیشینه یک راهنما باشد. اینکه کار کرد او در گذشته چگونه بوده و برآیند کار ها و راهنمایی های  او سودمند بوده یا خیر ؟

با یک جستجو در پیشینه ( رزومه ) هر فردی می توانیم دریابیم که او فردی کارآمد بوده یا خیر ، و یا تا چه اندازه در کار های خود سودمند بوده است. .

دریافت مشاوره در بخش گردش مالی

دریافت مشاوره در بخش گردش مالی

بی گمان این بخش برای یک سرمایه گذار می تواند دشوار ترین گام برای راه اندازی یک رستوران باشد.

دریافت راهنمایی برای کار های مربوط به بخش مالی

برگزیدن نکته های برجسته در این بخش و پرداختن آنها

زمان بندی در  پرداخت ها به گونه ای که دچار کمبود سرمایه در زمان انجام کار های مربوط به خرید و فراهم کردن ابزار و کار های راه اندازی رستوران نباشیم .

بنابراین می توانیم دشواری بخش مالی را بایک برنامه ریزی سازمند کاهش دهیم و شاید بتوانبم این تهدید را به یک پیش آمد سودمند دگرگون کنیم .

دریافت راهنمایی در بخش انجام کار

دریافت راهنمایی در بخش انجام کار

هرکدام از بخش های بالا که برای دریافت راهنمایی بازگو نمودیم می تواند به دست کسانی که برای راه اندازی رستوران بکارگیری ( استخدام ) شده اند نیز برای شمای سرمایه گذار یا کارآفرین انجام شود .

به بیانی دیگر کسی که برای انجام یک بخش بکار گیری شده است میتواند بهترین راهنمای شما نیز باشد .

به ویژه در بخش نخست و پایانی که خرید ابزار و انجام کار می باشد.

شما می توانید از کسانی که خرید می کنید و یا پیمانکار هایی که کار خود را به ایشان واگذار نمودید برای زمینه هایی که در آن سر رشته ندارید و یا داده های ( اطلاعات ) کمی دارید راهنمایی گرفته و کار خود را پیش ببرید.

بنابراین برای بکار گیری پیمانکار های خود ریز بینی ویژه ای داشته باشید.

به هرروشی میتوانید برای دریافت راهنمایی در زمینه مشاوره راه اندازی رستوران با شماره های ما ( شرکت آرمان مهام ) در پیوند باشید .

نگارش : در این نوشته کوشش نمودیم از واژگان زیبای پارسی برای نگارش این نوشتار بهره بگیریم . گفتیم شاید برای شما نیز دلچسب باشد که یک نوشته را با واژگان  دلنشین پارسی بخوانید و بدانیم که می توان از این نگارش برای  گفتار و نوشتار خود  بیشتر بهره بگیریم.

اگر نیاز به خرید یا راهنمایی داشتید شماره های ما در پایین نوشته قرار گرفته است.

شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham

 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *