تاپینگ بستنی میوه ای

تاپینگ بستنی میوه ای

تولید و فروش تاپینگ بستنی میوه ای باابعاد متنوع : در این پست ویژگی های فنی و ابعاد تاپینگ های بستنی در ابعاد چهارده ، شانزده ، هجده و بیست لگن را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم، باید این را توضیح دهیم که در ابعاد 10 و 12 لگن نیز این دستگاه قابل ساخت می باشد.

تاپینگ بستنی

این دستگاه دارای بدنه استیل و عایق پی وی سی ، شیشه خم  و نورپردازی و نما در مقابل مشتری طراحی شده است ، داخل تاپینگ بستنی  تعدادی لگن قرار می گیرد که معمولا بن ماری 1/3 استفاده می شود ولی در بعضی موارد  بن ماری 1/2 نیز به سفارش خریدار مورد استفاده قرار می گیرد ، اگر از بن ماری 1/2 استفاده کنیم تعداد کمتر ولی حجم بیشتری در لگن ها خواهیم داشت.

برای کار با این تاپینگ بستنی کاربر از یک اسکوپ برای قرار دادن بستنی در ظروف استفاده میکند و از بالای تاپینگ، بستنی را تحویل مشتری میدهد. طراحی تاپینگ بستنی به دلیل ارتفاع مناسب به شکلی است که نیازی به خم و راست شدن زیاد و زحمت بیش از حد کاربرندارد.

ساخت تاپینگ بستنی

دمای داخل دستگاه

دمای داخل دستگاه باید بین منفی 15 تا منفی 24 درجه باشد یعنی تا حدی که بستنی داخل لگن ها شکل خود را حفظ کند و به اصطلاح شل نشود. اگر مصرف برق برایتان مهم است به این نکته توجه نمایید:تا حد امکان دستگاه را در محیط با دمای بالای 40 درجه و مکانی که هوا جریان ندارد ودر مقابل نور خورشید قرار ندهید تا مصرف برق کمتری داشته باشید.

مشخصات کلی

کمپرسور فرانسوی

سیستم ضد برفک

شیشه ها ضد رطوبت

عایق پی وی سی

ورق استنلس استیل

نما و نورپردازی جلوی دستگاه

نورپردازی داخل LED

مشخصات فنی

تاپینگ بستنی 14 لگن ابعاد: طول 130 عرض 115 ارتفاع 133/5 سانتی متر موتور 1/5 اسب

تاپینگ بستنی 16 لگن ابعاد: طول 165 عرض 115 ارتفاع 133/5 سانتی متر موتور 1/5 اسب

تاپینگ بستنی 18 لگن ابعاد: طول 180 عرض 115 ارتفاع 133/5 سانتی متر موتور 1/5 اسب

تاپینگ بستنی 20 لگن ابعاد: طول 200 عرض 115 ارتفاع 133/5 سانتی متر موتور 1/5 اسب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *