چگونه آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

راه اندازی فست فود گام به گام تا بازاریابی

گام اول : آموزش اولیه چگونه  آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم
خیلی از فست فودها و رستوران ها بدون در نظر گرفتن اصول اولیه و پایه شروع به کار می کنند ، که چندی بعد مشکلاتی را در اداره مکان مورد نظر پیش می آورد ، این مشکلات باعث کاهش بازدهی تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما می گردد.چگونه آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

بنابراین برای موفقیت درراه اندازی فست فود گام به گام تا بازاریابی ، هرچند که آن پروژه کوچک باشد ، اما مشاوره و آموزش جز رکن اصلی آن میباشد . آشنایی و اجرای اصول حرفه ای کار در بازدهی و سود به شما سرمایه گزاران عزیز کمک فراوانی خواهد کرد.

2 : انتخاب محل مناسب.
3 : تهیه و تدوین برنامه استراتژیک رستوران ، فست فود ، کافی شاپ.
4 : تدوین برنامه و سیاست های داخلی.
5 : پلان آشپزخانه و تهیه دستگاه های مورد نیاز به همراه نقشه چیدمان تجهیزات آشپزخانه.

یکی از سوالات پراهمیتی که سرمایه گزاران در بخش فست فود ، رستوران و کافی شاپ با آن روبرو هستند برآورد هزینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و ماشین آلات می باشد. البته عوامل مختلفی بستگی دارد که متراژ مغازه یکی از آنها می باشد .

چون نقشه چیدمان تجهیزات صنعتی آشپزخانه و ماشین آلات آشپزخانه طبق متراژ آن صورت می گیرد و مساله بعدی بر میگردد به سرمایه گزار ، چون بعضی از سرمایه گزاران تمایل دارند تمام وسایل با کیفیت بالا و تا جایی که امکان دارد مارک خارجی آن تهیه گردد و بعضی ها نسبت به سرمایه ای که دارند تمایل به تجهیزات آشپزخانه با قیمت مناسب دارند .

البته در زمان کار خیلی از مسائل که بدون برنامه و مشاوره قبلی باشد باعث بروز مشکلاتی می شود. بعضی از رستوران ها و فست فودها بجای وسایل آشپزخانه گران قیمت از پرسنل با تجربه استفاده می نمایند که این کار هم در زمانی که مشتریان افزایش می یابند باعث مشکلاتی می شود و قطعا نمیتوان روی آن حساب علمی و حرفه ای باز کرد .

وسایل باید طبق برنامه درست و مناسب خریداری شود. یکی از عوامل بازدهی ضعیف فست فودها و رستوران ها برنامه ریزی نادرست در راه اندازی اولیه میباشد .

بعضی از سرمایه گزاران به خاطر اینکه هزینه کمتری در زمان راه اندازی داشته باشند .

بدون مشاوره دقیق ، لوازم آشپزخانه و ماشین آلاتی خریداری می کنند که بعد از مدتی مجبور به تعویض آن می گردند که این دوباره کاری باعث ضرر میشود.

چگونه آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

چگونه آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

دکوراسیون

6 : طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران، فست فود، کافی شاپ.

در استراتژیک جدید رستوران و فست فودها سعی می کنند بهترین طراحی دکور را طبق منطقه و غذاهایی که در آن رستوران سرو می گردد.

اجرا کنند که آیتم های مختلفی از جمله فضای داخلی + نورپردازی مناسب + نوع صندلی ها و نمای بیرونی رستوران ویا فست فود را دارد. فضای داخلی فست فود باید تا جایی که امکان دارد باعث آرامش مشتری گردد و محیطی باشد که به ندرت از ذهن مشتری خارج شود.

7 : ارائه نرم افزار جامع مدیریت رستوران.
8 : ارائه دستورالعمل های غذایی طبق منوهای روز دنیا.
9 : مدیریت کیفیت.
سوالاتی که در بخش مدیریت کیفیت مطرح میگردد : چه غذاهایی سرو میگردد؟ مشتریان ما چه کسانی هستند؟ مشتری برای چه چیزی ارزش قائل است؟
10 : ارائه منو با توجه به تجهیزات فست فود و ذائقه منطقه.

 

چگونه آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

11 : تهیه و تدوین آیین نامه انظباطی و شرح وظایف پرسنل.
12 : برآورد هزینه راه اندازی کامل.
13 : طراحی و چاپ بروشور , تراکت , منو و تابلو توسط گروه متخصص.
14 : اجرای روش های تبلیغاتی اثربخش جهت افزایش فروش.
15 : گزینش و استخدام و آموزش کارکنان و مدیران.
16 : تعیین قیمت تمام شده غذاها.

 

چگونه آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

 

17 : تدوین سیاست های بهداشت و سلامت کلیه پرسنل.
18 : اصلاح سازی منو.
19 : آموزش منوهای جدید مانند غذاهای ایرانی ، فرنگی ، فست فود ، کافی شاپ و سس در محیط آشپزخانه صنعتی.
20 : ارائه انواع پودرهای سوخاری اسپایسی ، نرمال ، استریپس و پودر پیتزا.
21 : ارائه انواع ادویه های خارجی.
22 : مشاوره قبل از راه اندازی فست فود.
23 : تدوین سیاستهای تنبیهی و تشویقی پرسنل.
24 : آموزش مدیریت برای بالا بردن راندمان کار.

25 : بازاریابی.
این روزها هر رستوران و مرکزی که به نوعی تهیه غذا را انجام می دهد ، برای تبلیغات خود بیش از هر چیز به دنبال عکسی با کیفیت می گردد .

تا بخش عمده ای از فضای تبلیغاتی خود را به آن اختصاص داده و از همین طریق مشتریانی را به سوی رستوران خود بکشاند . اما شما وقتی در یک عصر جمعه ، که گرسنگی هم به سراغتان آمده و به دنبال فضایی آرام بخش برای صرف غذا هستید ، به دنبال عکس استیک می روید ، و رستورانی را که عکسی با کیفیت تر چاپ کرده است را انتخاب می کنید ؟!

بعید می دانم این چنین عمل کنید ، اما اگر چند سال پیش همین سوال از شما پرسیده می شد ، جواب کمی تفاوت داشت . چرا که در آن سالها رستورانی که برای شما استیک های مختلفی سرو می کرد. آنقدر اندک بود که یک عکس استیک و اثبات اینکه آن رستوران در سرو این غذا مهارت دارد برای متقاعد کردن و کشاندن شما به آنجا کافی بود !

اما امروز این یک مزیت برای رستوران ها نیست ، و از میزان اثربخشی تبلیغاتی که انجام میگیرد ، می توان این موضوع را بخوبی درک کرد.

تبلیغات فضایی برای خلق یک اثر هنری نیست ، تبلیغات باید و باید جواب دهد و جواب آن چیزی جز جذب مشتری نمی باشد.

این اثر بخشی را سرجیو زیمن مدیر سابق بازاریابی شرکت کوکاکولا آنقدر زیبا بیان می کند که بارها و بارها طراحان تبلیغات و صاحبان کسب و کار باید در هر روز تکرار کنند: اثربخشی تبلیغات برای رستوران ها یعنی افرادی که پشت میزها نشسته و هرت می کشند و صدای قاشق و چنگال هایشان فضا را پر کرده و برای یک شرکت هواپیمایی یعنی صندلی های پر از مسافر و لیست مسافران در انتظار” مهم این نیست که تبلیغات آنقدر زیبا باشد که در محافل مختلف بر سر زبان ها دست به دست شود ، مهم آن است که دست مخاطب را به سمت جیبش کشانده و ایشان را مشتری کند.

چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

عاملی که اینچنین مخاطب تبلیغات را به مشتری تبدیل می کند ، بیان همان چیزی است که مخاطب به دنبال آن است .

آشپزخانه صنعتی کوچک که در تبلیغات خود با افتخار بیان می کند “پیتزای ایتالیایی با سس فلان ، برای اولین بار در ایران” ، کلامی را می گوید که برای خود اهمیت دارد .

چرا که برای آن سس زحمت زیادی کشیده و انتظار دارد مخاطب نیز این زحمت را درک و از اینکه پیتزا را با چنین سسی طبخ می کند ، خرسند شود. در حالیکه برای مخاطب طعم پیتزا مهم است ، حال می خواهد با سس ایکس این طعم را گرفته باشد یا با سس فلان. حال می خواهد اولین در ایران باشد ، یا آخرین .
گذشتن از فعالیت و یا بخشی که برای صاحب کسب و کار اهمیت زیادی دارد کار آسانی نیست ، اما برای اثربخشی تبلیغ راهی جز این نیست ، که آنچه مخاطب می خواهد بشنود ، بیان گردد.

 

یکی از آسانترین و مفیدترین راهها برای کشف اینکه مخاطب به دنبال چیست و به چه دلیل یا دلایلی به یک رستوران خاص مراجعه می کند. استفاده از خرد جمعی است ، ساده است ، کافی است از مشتریان آن رستوران همین سوال پرسیده شود و پاسخ آنها سرنخی خواهد شد ، برای ساخت تبلیغاتی اثر بخش !

 

مدیر رستورانی که مشتریان فراوانی داشت ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه “علت مراجعه مشتریان به رستوران شما چیست ؟” ، لبخندی سرشار از اطمینان زد و گفت “قارچ ویژه ی طعم دار شده ایست که در همه غذاها میریزیم ” در حالیکه وقتی همین سوال از مشتریان پرسیده شد ، محیط دنج ، موسیقی کلاسیک و صندلی های بزرگ و با فاصله از هم را دلیل اصلی مراجعه خود می دانستند !

 

در دوره ای مشتریان صرفا یک کالا را برای ویژگی های آن خریداری می کردند ، اما امروزه پکیجی را خریداری می کنند که علاوه بر ویژگی های ذاتی ، مزایای دیگری نیز برای آنها داشته باشد ، مثلا اگر به رستوران فلان می روید ، این مراجعه شما صرفا برای صرف غذا نمی باشد ، بلکه موقعیت اجتماعی که به دلیل قرار گرفتن در محیط آنجا پیدا می کنید و یا آرامش حاصل از فضا ، و یا دلایل متعدد دیگری که شما در مجموع بابت همه آنها حاضر می شود هزینه کرده و تمام آن را بپردازید ، در واقع همین موضوع است که بسیار بیشتر از ارزش ریالی خود غذا شما را وادار به پرداخت وجه می کند و شما از این بابت راضی هستید.

 

حال زمان آن رسیده است که رستوران ها به جای تمرکز بر عکس های باکیفیت از غذاهای متنوع ، بر ویژگی های خاص خود تمرکز کرده و آن را به تصویر بکشند ، و البته توجه به این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که مخاطب فهمیده و صاحب اندیشه است ، و نمیتوان وقت او را بیش از چند لحظه به خود اختصاص داد . پس بهتر است آنچه را که در تبلیغ نوشته می شود در عکس نشان نداد ، و آنچه در عکس نمایش داده می شود ، ننوشت و حرف جدیدی را بصورت جذاب مطرح نمود .

 

اگر تصویر پیتزا ایتالیایی در تبلیغ به تصویر کشیده شده است ، لزومی به نوشتن عبارت پیتزا ایتالیایی نمی باشد و می توان حرفی نو برای جذب مخاطب بیان شود . مثلا “همه پیتزاها در شکل شبیه هم هستند اما در طعم اینطور نیستند ” و بعد از آن در متن تبلیغ از تفاوت ها صحبت به میان بیاید.

چگونه آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم

شعارهای فستفود برای بیان تفاوت :

حرفی که از جنس مزایا و تفاوت هاست ، دقیقا همانی است که مخاطب در جستجوی آن است .
فست فود بدون سوسیس و کالباس هم می شود.
غذاهای گیاهی با گیاهان اورگانیک !
طبخ غذای سالم ، زمان بیشتری می خواهد ، ما فست فود نیستیم !
این جملات نمونه ای از تفاوت هایی است که ارزش بیان کردن داشته و می توانند سوژه ای برای ساخت و برنامه ریزی جهت تبلیغات رستوران ها ، فست فود ها و مراکز تهیه غذا در راه اندازی فست فود گام به گام تا بازاریابی باشند . صاحبان این کسب و کار باید باور کنند که شیوه های سنتی و تمرکز بر ویژگی های ذاتی دیگر نمی تواند مشتریان را به سویشان سرازیر کند لذا موفقیت در راه اندازی فست فود در گرو اینگونه مسائل نهفته شده است.

شرکت آرمان-طراح و تولید کننده تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
شماره های تماس شرکت تجهیزات آشپزخانه صنعتی آرمان

۰۲۱۶۶۸۱۶۴۱۸

۰۲۱۶۶۸۱۶۸۵۴

لینک کانال تلگرام شرکت https://t.me/armanmaham
 صفحه اینستاگرام شرکت tajhizat_arman

86 Responses

  1. محمد

    مغازه من 25 متر واقع در شیراز معالی آباد است آیا میتوانم کباب ترکی بزنم ؟چه وسایلی لازم است؟با چه ابعادی؟…..

  2. Mohsen

    سلام وقت بخیر.ممنون از اطلاعاتی که در سایت گذاشتین.اگر امکانش هست در مورد راه اندازی یک فست فود در شمال و هزینه های تقریبی من را راهنمایی کنید و اگر ما تمام اجناس را از شما خریداری کنیم چه آفرهایی برای ما دارید.
    خیلی ممنون

  3. Moieni

    سلام.ممنون بابت اطلاعاتتون قصد راه اندازی فست فود بیرون بر در مرکز شهر با فضای تقریبی ۲۰متری را دارم لطفا راهنماییم کنید که چه وسایلی لازم دارم

  4. دولت آبادی

    سلام
    دوستان سوالی داشتید تماس بگیرید
    09197796545

  5. تبلیغ فست فود - یک میزبان

    […] چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم تجهیزات […]

  6. رضا

    با سلام
    من قصد راه اندازی فست فود در محیطی با بازدهی بالا دارم. اگر ممکن است در خصوص خرید تجهیزات مناسب و نحوه راه اندازی آن و هزینه های مربوطه راهنمایی بفرمایید.
    با سپاس

  7. Ronniekilug

    سلام محصولاتتون رو به فرانسه هم ارسال میکنید ؟؟؟

  8. متین

    من قصد راه اندازی یک فست فود کوچک در کرج را دارم لطفا من را راهنمایی کنید.
    متشکرم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکرازپیام شما

  9. Milad

    سلام من قصد راه اندازی یه فست فود تو یکی از محلات تقریبا شلوغ که دوتا مدرسه هم نزدیکش هستدارم لطفا هم برای تجهیز هم دیزاین راهنماییم کنید

    • mahdi jamshidian

      سلام خدمت شما دوست عزیز پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال گردید متاسفانه ایمیل شما قادر به دریافت نیست برای راهنمایی بهتر و دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شمارو به نحو احسنت راهنمایی کنند
      021-66245022
      021-66243930
      021-66243772

  10. مدرس

    سلام
    قصد راه اندازی فست فود در یکی از مناطق تهران را دارم،لطفا راهنمایی بفرمایید
    متشکرم
    مهدی مدرس
    0912*******

    • admin1

      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  11. شمس

    سلام و وقت بخیر
    قصد راه اندازی یک فست فود کوچک در منطقه تهرانپارس را داشتم لطفا راهنمایی کنید.
    شماره موبایل 0912895****8

  12. سورنا

    سلامبرای یک رستوران ایتالیایی بیرون بر چه تجهیزاتی نیاز داریم.لطفا باقیمت به ایمیلم ارسال کنید.

  13. zarkash

    سلام چند تا سوال داشتم در مورد راه اندازی ساندویچی برای مشاوره با چه شماره ای تماس بگیریم

    • admin1

      با سلام
      لطفا برای دریافت مشاوره با شماره موبایل 09197796545 تماس بگیرید.

  14. Iran

    سلام برای تاسیس یک فست فود محلی چقدر باید هزینه کنیم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  15. جاهد

    سلام
    قصد راه اندازی یک فست فود کوچک دارم لطفاراهنماییم کنید.
    با تشکر

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شمااز طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکراز پیام شما

  16. صارمی

    سلام می خوام کترینگ بزنم نیاز به مشاوره داشتم.متشکرم

  17. براری

    سلام وقت بخیر
    برای تجهیز یک رستوران به چه میزان سرمایه نیاز هست.ممون میشم راهنمایی کنید چون قصدراه اندازی رستوران تو شمال داشتم.

  18. صدری

    با سلام
    برای راه اندازی یک فوت کورت در یک شهرستان نیاز به راهنمایی داشتم.

    • admin1

      با سلام
      با شماره های ارسال شده به ایمیل تاس بگیرید تا همکاران ما به شما مشاوره دهند.
      با تشکر از پیام شما

  19. ben

    “Can I simply say what a comfort to uncover an individual who truly understands what they’re talking about over the internet. You actually understand how to bring a problem to light and make it important. More and more people really need to check this out and understand this side of the story. I was surprised that you aren’t more popular because you certainly have the gift.”
    ragb43235

  20. داریوش

    سلام و خسته نباشید
    برای اینکه بتونم از صفر تا صد کترینگ رو بدونم چه کمکی میتونید بکنید.در کل می خوام در مورد مراحل اخذ مجوز تاسیس تهیه غذا و همچنین حداقل متراژ تهیه غذا و مشاوره می خواستم برای تهیه وسایل مورد نیاز برای راه اندازی آشپزخانه بیرون بر که روی سایتتون نمونه هاشو دیدم و همچنین می خوام بدونم توجیه اقتصادی کترینگ در شرایط امروز هم مثل سابق هست یا خیر؟

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  21. حبیبی

    سلام
    می خواستم بدونم هزینه تقریبی راه اندازی فست فود در سال 1400 چقدر میشه و من برای راه اندازی فست فود کوچک در مشهد چقدر سرمایه نیاز دارم؟

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکر از پیام شما

  22. سعادت

    وقت بخیر
    برای راه اندازی فست فود سیار چه ماشینی بهتر هست و چقدر هزینه داره

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  23. آبیار

    سلام و درود
    اگر امکان داره بفرمایید هزینه تقریبی راه اندازی فست فود کوچک چقدر میشه؟من قصد راه اندازی یک فست فود کوچک رو در شهرمون داشتم لطفا راهنمایی کنید.

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکر از پیام شما

  24. شعبانی

    سلام و خداقوت
    بزرگوار قصد راه اندازی فست فود در یکی از مناطق شمال تهران را داشتم، برای برآورد هزینه راه اندازی فست فود نیاز دارم بدونم مراحل قانونی راه اندازی فست فود چه مراحلی هست و آیا در مراحل قانونی هزینه زیادی داریم و در کل حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی فست فود چه میزان هست؟ اگر امکانش هست راهنمایی کنید.
    متشکرم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  25. مهدی طالبی

    با سلام ،وقت بخیر
    ما قصد راه اندازی یک غذاخوری کوچک را داریم در مرحله تحقیق هستیم و چون می خواستیم یک برآورد هزینه ساخت رستوران داشته باشیم می خواستم بدونم چه میزان سرمایه برای راه اندازی آشپزخانه کوچک نیاز داریم.
    با تشکر

    • admin1

      با سلام
      تمام موارد برای برآورد هزینه تاسیس یک رستوران کوچک در فایل پی دی اف به ایمیل شما ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  26. ساعد

    درود،وقت به خیر
    برای طراحی تاسیسات آشپزخانه صنعتی نیاز به مشاوره داشتم اصولا برای اینکه از ابتدا یک آشپزخانه صنعتی مدرن داشته باشم استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی چیه و اگر مقاله یا مطلبی در این زمینه دارید ممنون میشم برام بفرستید که بتونم تعریف آشپزخانه صنعتی در دو بخش مبلمان آشپزخانه صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی داشته باشم.
    سپاسگزارم

    • admin1

      سلام و درود
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید با شماره هایی که براتون ارسال شده تماس بگیرید.
      با تشکر از پیام شما

  27. کمندانی

    سلام.من یک چک لیست راه اندازی رستوران نیاز دارم و میخوام در این مورد از شما مشاوره بگیرم تا نکات مهم در راه اندازی رستوران را برام مشخص بفرمایید.
    متشکرم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  28. سرمدی

    درود،روز خوش
    برای طراحی آشپزخانه صنعتی از کجا باید شروع کنم و استانداردهای طراحی آشپزخانه صنعتی را برام مشخص کنید .
    سپاسگزارم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکراز پیام شما

  29. صبوری

    سلام
    من یک قیمت می خواستم از لیست تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران و اگر کاتالوگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی را برای من ارسال بفرمایید و اگر امکانش هست هزینه تجهیزات رستوران را بفرمایید.

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  30. رادمان

    سلام. به دنبال یک کارخانه تولید لوازم فست فود هستم و یک استعلام از بعضی اجناس تولیدی سازنده تجهیزات فست فود مثل تاپینگ پیتزا و فرریلی پیتزا و یخچال و فریزر و فر ترکیبی نیاز داشتم.ضمنا اگر فروش اقساطی تجهیزات فست فود دارید بفرمایید و یا اینکه اگر این اقلام دست دوم تمیز هم موجود دارید یک استعلام قیمت تجهیزات فست فود دست دوم هم به من بدید.متشکرم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  31. مصری

    سلام و خسته نباشید
    ابتدا عرض کنم که در بین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی و در لیست شرکتهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی جستجو می کردم که با سایت شرکت شما آشنا شدم به دنبال یک مشاور تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستم تا در زمینه طراحی آشپزخانه صنعتی یک کارخانه به ما کمک کنند.ما نیاز به یک پیش فاکتور از لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یک طراحی و برآورد قیمت اولیه هستیم لذا خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.
    با سپاس

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  32. ابراهیمی

    سلام و درود . برای راه اندازی یک رستوران کوچک بومی بین راهی حدودا چقدر باید هزینه کنم و آیا وام در این زمینه به من اختصاص پیدا میکنه؟

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  33. آتنا

    درود .وقت خوش خواستم در مورد راه اندازی رستوران یک سری اطلاعات بگیرم لطفن یک چک لیست در این زمینه بدید و می خواستم بدونم شرکت شما دوره ای برای راه اندازی رستوران داره یانه و یا تیم حرفه ای راه اندازی رستوران.
    سپاس

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد
      با تشکر از پیام شما

  34. Iman

    سلام و خسته نباشید
    می خواستم بدونم هزینه راه اندازی فست فود برند در سال 1400 چقدر میشه ؟اگر من بخوام شروع کنم به نظرتون با یک برند شروع کنم یا با یک فست فود کوچک در حد دکه فست فود و یا فست فود سیب زمینی شروع کنم بهتره؟

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال شد.
      با تشکر از پیام شما

  35. شهرام صولتی

    سلام.لطفا بفرمایید تجهیزات آشپزخانه هتل چه نوع تجهیزاتی هستند و اگر امکانش بود یک لیست قیمت بابت تجهیز رستوران و سلف سرویس هتل به من بدید.

  36. صامتی

    درود،خسته نباشید.قصد تاسیس یک رستوران سنتی دارم می خوام بدونم وسایل مورد نیاز رستوران سنتی چی هست و برای تجهیزات رستوران سنتی چقدر باید هزینه کنم.

  37. سمیعی

    باسلام
    قصد راه اندازی کسب و کار کترینگ دارم توی اینترنت سرچ کردم و سایت شما رو پیدار کردم که کار شما فروش تجهیزات کترینگ هست . خواستم بدونم وسایل مورد نیاز آشپزخانه بیرون بر چی هست .لطفالیست قیمت رو به ایمیل من ارسال کنید.
    با تشکر

  38. جباری

    روز به خیر
    لطفا لیست قیمت وسایل فست فود را برای من ارسال نمایید.
    متشکرم

  39. tavakoli

    سلام.لیست قیمت تجهیزات فست فود رو می خوام و اینکه فروش اقساطی دارید یا خیر؟

  40. Asqari

    وقت بخیر، تجهیزات فست فود دست دوم موجود دارید ؟ قیمت تجهیزات فست فود دست دوم درخواستی زیر رو هم بفرمایید:
    تاپینگ پیتزا دست دوم
    فر ریلی پیتزا دست دوم
    خمیر گیر دست دوم
    فریزر دست دوم
    گریل تخت و ذغالی دست دوم

  41. بهمن

    سلام و خسته نباشید
    لطفا یک لیست از تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه رستوران برای من ارسال بفرمایید.
    سپاس

  42. مهدی گروسی

    سلام روز خوش، اگر امکانش بود یک چک لیست از تمام کارهایی که باید قبل از راه اندازی رستوران داشته باشم به من بدید و اینکه در اولین فرصت خدمت خواهم رسید.متشکرم

    • admin1

      با سلام
      پاسخ شما ارسال شد.باعث افتخار ما است که در خدمت شما باشیم.
      با سپاس از پیام شما

  43. واحدی

    سلام. هزینه راه اندازی فست فود کوچک را میفرمایید. من یه مغازه کوچک دارم که میخوام فست فود بزنم.

  44. dana

    سلام روز خوش من قصد راه اندازی یک رستوران سنتی در محدوده جنوب غرب تهران دارم البنه الان باغچه ست لطفا راهنماییم کنید.با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *